Gjest Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Skulle hatt ha en ny vognpose, tenkte å sjekke ut denne siden den kom ut best i test i F&B. Noen som vet hvor de selger dem??
JanneRenate Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Hei hei. Jeg har en svart Troller vognpose jeg skal selge:)
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Ok. Hvor mye skal du ha for den? Hva slags erfaringer har du med den?
JanneRenate Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har vært kjempefornøyd med den. Ettersom jeg har Bugaboo vogn måtte jeg ha en vognpose som ikke var for stor, men likevel varm og god, derfor valgte jeg denne, noe jeg aldri har angret på. Tenkte 300,- for den.
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #7 Skrevet 7. januar 2009 4 av mine venninner har hatt denne posen og alle har fått posen ødelagt i glidelåsen. Syns selv den er så stor og kompakt (stiv) Jeg loikte den ikke i det hele tatt, og er strålende fornøyd med testtaper^n:-D
JanneRenate Skrevet 7. januar 2009 #8 Skrevet 7. januar 2009 Da lurer jeg på om dette ikke er ulike poser da den jeg har er forholdsvis liten og nett sett i forhold til endel andre vognposer. Uansett er det synd at du/dere har vært så uheldige.
✿FlowerPower (✿◠‿◠) Skrevet 8. januar 2009 #9 Skrevet 8. januar 2009 janne renate har du enda den posen? bilde av den? hvor mye brukt er den?
lilli--- Skrevet 8. januar 2009 #10 Skrevet 8. januar 2009 Jeg også er interessert i å kjøpe pose? Er den i god stand? Hvor i landet bor du? Jeg holder til i Oslo...
JanneRenate Skrevet 9. januar 2009 #11 Skrevet 9. januar 2009 Den er særdeles pent brukt. Jeg kan sende deg bile på mail hvis du ønsker.
JanneRenate Skrevet 9. januar 2009 #12 Skrevet 9. januar 2009 Jeg bor i Drammen. Posen er i god stand og pent brukt.
julia1 Skrevet 9. januar 2009 #13 Skrevet 9. januar 2009 Hei... er posen solgt nå??? vil gjerne kjøpe den...
lilli--- Skrevet 10. januar 2009 #14 Skrevet 10. januar 2009 Flott, send gjerne bilder til [email protected] kan evt utveksle tlf nr på mail også, om det blir aktuelt.. er dette en dunpose slik som voksi urban? fint om du kan si noe om ca mål på posen, hvor lenge man kan forvente å bruke den til barnet TUSEN TAKK.. er veldig interessert i å kjøpe, jeg har bil og kan evt hente i Drammen, når som helst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå