Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har akkurat testet positivt, dvs er fire uker, og har til å ikke hatt noen store smerter, bortsett fra vondt i korsryggen. men så i går, så fikk jeg helt forferdelige tak også i magen, som om jeg skal få verdens største blødning rett rundt hjørnet. Kan nevne at dette kom etter sex. Og er vondt i dag og. har lyst til å ta x antall smertestilliende, så vondt. Men ikke no blødning. Er dette normalt? Er syv år siden sist jeg var gravid, og da hadde jeg aldri no vondt.

og skal man egentlig ha sex i det heletatt de førstre 12 ukene? Har glemt alt jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, jeg har litt mensenvondt som kommer å går når dem vil, men det er ikke så ubehehagelig som du forteller det. Men tror det er veldig forskjellig ifra person til person.

Ååå, det med sex aner jeg ikke helt egentlig, har lest at sex er ikke noe farlig å ha i svangerskapet bare det ikke er vondt eller ubehagelig for kvinnenn da :)

Skrevet

Jeg hadde også mensen smerter i går kveld, som du forklarer. Men de kom og gikk liksom, med gjevne mellomrom. Og i dag kjenner jeg ikke de. Kjentes ut som om livmoren utvidet seg. Hehe, det er i alle fall det jeg har lest at det gjør når jeg kjenner de smertene ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...