Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare i 5. uke, men føler meg ganske kvalm egentlig. Merker man det virkelig så fort? Tenker egentlig at det bare er psykisk...;)

Var veldig kvalm med forrige man også, men da skjønte jeg ikke hva det var før jeg var 2 måneder på vei....

Dere som har mer enn et barn. Presser dere, dere på jobb når dere er kvalme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble kvalm i uke 6 begge gangene. Kanskje du er litt lengre på vei enn du tror?

Jeg presset meg temmelig mye på jobb før jul. Tok ikke ut sykemelding selv om jeg nok burde det. Hadde noen ganske travle dager også. Var helt utslitt på ettermiddagen, så ble litt slitsomt for snille samboeren min med en aktiv 2-åring i huset.

Skrevet

nei, jeg presser meg ikke på jobb om jeg er dårlig.

Sånn som nå har jeg ikke klart annet enn å ligge i sengen eller vært på do for å spy siden søndag.. (får i mrg litt mat og drikkr på kvelden siden onsdag). Har ferie n¨, men skal egentlig begynne å jobbe på mandag. Det er jeg ikke i form til. Har time hos gyn den dagen og regner mned sykemelding..

Har to barn spm krever meg hjemme, Takk og lov for at jeg har en mann som tar i ett tak :-)

Skrevet

Jeg begynte å bli kvalm i uke fem.. Nå spyr jeg som en tulling! Er redd for å spise... Er jo så ekkelt å få mat opp igjen! Med forrige så spøy jeg i 9 mnd... Håper virkerlig det ikke blir på samme måte nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...