Gå til innhold

ang angrepilla...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var desverre litt uforsiktig i jula og det førte med seg at jeg måtte ta en angrepille for første gang i mitt liv, flere her som har måtte gjøre det?? jeg tok den på døgn 2 siden butikkene var stengt noen av dagene.. etter det har jeg fått ekstra mye utflod som lukter vondt og har nå begynt å blø litt... er det vanlige reaksjoner etter å ha tatt en sånd pille... noen som har opplevd lingende eller som har blitt gravide selv om de har tatt den pilla?? fortsatt litt panikk etter den hendelsen, d var en tabbe når jeg hadde endel i promille kan man si...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg tok selv angrepillen for litt over et år siden, tok den på 2døgnet. Jeg fikk ingen av de symptomene du beskriver. men angrepillen virket ikke på meg. fikk en liten gutt i august08.

Skrevet

Syns det høres ut som en festeblødning du har fått ?

Skrevet

Du burde uansett ta en gravidtest om noen uker for sikkerhets skyld.

Skrevet

Off flaut å si men jeg har blitt gravid 2 ganger til tross for angrepilla...det betyr ikke at jeg brukte angrepille som prevansjon.Jeg fikk heller ingen av di symtomene du beskriver.Første gang fikk jeg en herlig jente som nå er 4 år..andre gangen mista jeg i uke 8 ca.

Skrevet

Fikk heller ingen av de symptomene du beskriver. Tok også angrepilla på 2. døgnet, og her sitter jeg nå, med ei jente på 8 mnd ;)

Skrevet

jeg har tatt angrepille flere ganger, og har mange ganger begynt å blø rett etterpå.... har tenkt at det forstyrrer syklusen med disse hormonene....har også fått uregelmessig mens pga angrepiller....

Skrevet

Jeg ble også gravid med angrepillen, og jeg tok den til punkt og prikke i følge oppskriften. Såvidt jeg vet kan man få litt uregelmessigheter når man tar en sånn pille - men det er heller ikke sikkert. Ta en graviditetstest for sikkerhets skyld når du bør forvente mens. Jeg fornektet det fordi jeg trodde angrepillen var trygg, og ble ekstremt dårlig før jeg fikk tatt det bort. Det var ikke noe hyggelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...