*Askepott og hjelperene * Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Jeg får vel tåle kritikken jeg får,men dette synes jeg er helt på tryne. Hvor mange her inne hadde kjøpt denne bæreselen ny til nesten 6000kr?? Hadde ikke kjøpt den til halv pris en gang,slike ting gjør meg rett og slett kvalm! http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15922406&sid=&WT.svl=Link
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Ganske artig at den kun er brukt et par ganger..... men kvalm blir jeg ikke.
Zitro Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Har man råd og liker merket så hvorfor ikke... synes ikke det er noe værre enn å kjøpe Bloom fresco matstolen til 4000,- som jeg har gjort... også endre jeg med å bruke min 30år gamle Tripp Trapp isteden... :-)
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 da har du rett og slett litt for mye penger........synes det var dyrt med BbayBjørn jeg da:)
Yo&La+spire Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Uff, ja....Betale 6000 kr (evt 3500) for noe som ikke er bra for babyen?! Vanlig BB er ille (og dyr) nok, om ikke folk skal blakkes helt på det dritet (sikkert mange som synes den er bra, men eg synes det er drit....)
xxxJulianexxx Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 Du mener vel ikke seriøst at du irriterer deg over sånne ting? Hun får sikkert ikke solgt den likevel;o)
Bomchicka Wah Wah Skrevet 2. januar 2009 #8 Skrevet 2. januar 2009 Kvalm var vel å ta litt hardt i? Det er mange som har veldig godt råd og kan kjøpe ting som strengt tatt koster mer enn de smaker, hvorfor ikke la dem strø om seg med pengene? Janteloven lenge leve.
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #9 Skrevet 2. januar 2009 De om det! Mamma lurte på om hun skulle kjøpe bæresele til jenta da hun kom til verden. Ja, gjerne det, sa jeg og tipset henne om ei på qxl til en hundrings :-P Hun kjøpte den og den funka bra den! Vedder på at den gjør samme nytta som den til 6000 kr......
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #10 Skrevet 2. januar 2009 Hvorfor i himmelens navn bryr du deg? Janteloven lenge leve sier jeg bare!!!
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #11 Skrevet 2. januar 2009 Janteloven? Hva er det med folk her inne som hyler om janteloven med en gang man kritiserer et sykt forbruk? Noen av oss har rett og slett et annet forhold til ressurssløsing, uten at det har noe med jante å gjøre.
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #12 Skrevet 2. januar 2009 Hva har dette med slösing å gjöre? Denne kvinnen hadde sikkert råd til å kjöpe en dyr stol og da er vel det greit eller? Dessuten er det jo flott at hun vil selge den om hun nå angrer på kjöpet, hun kunne jo ha valgt å bare kaste den! Det hadde värt slösing i mine öyne!
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #14 Skrevet 2. januar 2009 Hvorfor synes mange at det er så overraskende at en del faktsik tjener godt over gjennomsnitt? Tjener man 3 mill i året gjør 6000kr for en bæredings et relativt lite innhugg i økonomien.
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #15 Skrevet 2. januar 2009 Liker ikke merket, men synes ikke det er kvalmt..
meg & to små vampyrer Skrevet 2. januar 2009 #16 Skrevet 2. januar 2009 kvalm blir jeg ikke. Men litt misunnelig over at noen har råd til det blir jeg. Men det er fordi jeg føler vi har lite penger selv og drømmer om den dagen vi ikke må telle kronene.
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #17 Skrevet 2. januar 2009 Det er mange som mener at å betale tusenlapper ekstra for at en vare skal et spesielt merke er ressurssløsing. Da spiller det ingen rolle om man har råd til det, tar opp lån eller sparer.
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #18 Skrevet 2. januar 2009 Alle som tjener over gjennomsnitt skal da være nøkterne og kun kjøpe det gjennomsnittsnordmannen kjøper, sette resten av pengene på bok og donere til veledige organisasjoner?
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #19 Skrevet 2. januar 2009 Jeg vet ikke? Har du hørt noen som har sagt det?
Bomchicka Wah Wah Skrevet 2. januar 2009 #20 Skrevet 2. januar 2009 Det er jo ikke stort de får bruke pengene på av luksus før det er sløsing, så da blir vel eneste alternativet å donere bort herligheten
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #21 Skrevet 2. januar 2009 Er det ikke det? Man kan leve et meget komfortabelt liv, i flotte omgivelser, med dyre biler og andre luksusartikler, uten å bruke 6000 kr på en bæresele. Spørsmålet er vel ikke hvorvidt man skal få lov til å kose seg med pengene sine. Noen bare går så langt at de blir litt sånn eurotrash i forsøket på å være luksuriøs. Uten at det nødvendigvis er tilfelle med eieren av selen som startet denne debatten.
Ajam Skrevet 2. januar 2009 #22 Skrevet 2. januar 2009 Jeg har ingen problemer med at folk kjøper seg dyre ting når de har råd til det, men det som er artig er at hun ikke har brukt den fordi hun var redd for den.
lucky_mom Skrevet 2. januar 2009 #23 Skrevet 2. januar 2009 Jeg synes den var litt kul jeg :-) Hadde jeg hatt mere penger enn jeg visste hva jeg jeg skulle bruke dem til, skulle jeg gjerne kjøpt den.
dritgrei hei hei! Skrevet 2. januar 2009 #24 Skrevet 2. januar 2009 he he he.... artig. og stilig at den er nesten ubrukt fordi den var så dyr.... da gjorde den vel i grunnen ikke så god nytte for seg :-) men kvalm blir jeg av ekle ting, dette er jo bare litt ... teit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå