Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Hvordan går det med deg og kjæresten? Lykkelig og forelsket? :-)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Ja si det, det er en anelse komplisert nå Jeg orker ikke å forklare det, men det er i allefall slutt for øyeblikket:/
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Det var leit å høre... Håper det går bra med deg etter forholdene. Skjønner du ikke ønsker å forklare, men en klem skal du få.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Takk for det;) Kan si så mye som at det muligens fortsatt finnes håp, men tiden vil vise;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå