Chiabatta Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Jeg har kontaktet selgeren, og hun kan bare si at jeg snart burde ha den. Det er snart 2 mnd siden jeg bestilte. Kan jeg spore opp hvor den er blitt av? Har jo betalt, men vet ikke hvilke rettigheter jeg har hvis pakken blir borte. Kan noen hjelpe?
camilla^ Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Så fremt den er sendt som en pakke (ikke som brev med frimerker, inntil 2kg) så er det mulig å spore den på posten.no. Men da må du få sendingsnr. Vanligvis ett veldig langt nr, eller sm000000no eller ck00000dk eller noe i den dur. Får du ikke sendingsnr er det liten sjangs for å få sporet den enkelt. postkontoret kan prøve å spore på navnet ditt, men ikke veldig mange pakker som lar seg spore på bare navnet desverre.
Gjest mphs Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Om det er sendt som brev er det ikke sporingsnr. på den. Jeg har kjøpt på ebay mange ganger og det varierer veldig hvor lang tid det har tatt før jeg har hatt varene. Det lengste var 3 mnd. Da lurte jeg virkelig på hva som skjedde, men den kom til slutt.
Chiabatta Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2009 Ok, takk for svar. Håper det hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå