Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste dagene lekket endel. Var på sykehuset og sjekket for om det kunne være fostervann på tirsdag, det var det ikke. Er 4 dager på overtid nå. I natt når jeg skulle på do var det faktisk så ille at det rant litt nedover når jeg reiste meg opp.

Synes det er litt kjipt å måtte gå med bind, men det må jeg gjøre nå.

Noen andre som opplever dette??

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg sliter med det samme selv. Hver gang jeg nyser eller hoster eller blir veldig tissatreng lekker det. Har vært dårlig på å trene bekkenet også. Glemmer det rett og slett. Men tror det er det eneste som fungerer for jeg tror ikke det blir særlig bedre etter at babyen er født :(

Skrevet

Lekker også. Bruker bind når jeg går ut og sånn. Føles som det stadig er et par dråper som kommer ut. Har lurt noen ganger på om det er fostervann, men etter lukten å dømme så tror jeg ikke det. Nå skal jeg til kontroll hos legen min den 7 januar, og dersom ikke noe skjer før da så regner jeg med å vente med å spørre til jeg treffer ham. Har svært vanskelig for å finne ut dette med 'vemmen' lukt.. men forstår det skal lukte som sæd...

Skrevet

Tren bekkenmuskulaturen og bruk bind!

Knip, knip og atter knip, så kan du forebygge mye!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...