Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 For idag startet vi med å stå opp tidlig for å komme inn i det kjedelige barnehage/skole/jobb-systemet igjen og lille rosa er lyn forbannet........ hun er trøtt og sint og skjønner ikke hvorfor hun måtte stå opp tidlig (les halv ni). Så her blir det harmonisk og fint i dag tror jeg;-D Og sikkert et par dupper i løpet av dagen. Men i løpet av helgen så er vi på rett spor igjen. Og vi har kost oss storveis i ferien og da er det jammen verdt det:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 He he vi har gjort et forsøk på det i dag vi også:-) Frokost ble servert kl 10, så litt foran skjemaet ligger vi:-DDD Ferier er til for å sove og kose seg i, eller???? Jeg gruer meg til uken, for da må det i tillegg leveres litt tidligere enn normalt, da mammaen og pappaen til barna i huset skal i rettsak kl. 9 to dager på rad.......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2009 Godt å høre det er flere som er i "rute":-) Det har gått bra så langt, men hun prøver seg stadig på pappan. Mamman nytter det ikke så veldig med for jeg er jo like sta:-) Vi har vært ute og handlet inn mat og drikke, og gjett hva jeg glemte!!! Grillpølser og lomper, så da må jeg ut igjen imorgen:-) Så har vi vært og kjøpt ny og deilig varm dyne til rosa, samt deilig myk pute. For et par netter har hun våknet og sagt at hun fryser!!!!!! Vi har nemlig kastet ut alt av dun (innkjøpt for 2 år siden....) da jeg reagerer på det. Men juniordynen hennes er nå rett og slett for liten for hun er laaaang og spoler rundt i sengen sin om natten. Så nå har hun fått en diger Høie Prestige dyne og er superlykkelig. Med Ole Brum og alle vennene hans som trekk er lykken her:-) Og så har hun shoppet litt bleier og klær til sin nye dukke og en sparegris for det syntes mamman hun trengte med det forbruket der......hihihihi:-) Nå har vi spist deilig lunsj med nevøen og nå leker de to med et froskespill:-) Og freden har senket seg atter en gang.
Karomamma Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Oh yes, velkommen til striskjorte og havrelefse.... Jeg vet ikke om jeg skal si heldigvis eller dessverre, men Karosnuppa våknet kvart over 7 morges. Og det er jo ca to timer før juleskjema. Men det har gått greit likevel, med fullt program hele dagen Hun og pappaen har vært i lekebutikken sammen, skulle tro det var julaften om igjen.... Grattis med ny dyne til lille Rosa!! Vi glemte også pølser forresten Og ved har vi ikke, så det må dere som er i nabolaget ta med!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2009 Ja, det var litt uvant å stå opp så tidlig i dag for oss store også igrunnen. Så vi har hatt diverse hvilestunder her i dag, sånn innimellom. Nå ikveld har vi hatt huset fullt av middagsgjester igjen, og som min yngste niese på 5 sa; Dere har ALLTID besøk dere tante:-) Og det stemmer ganske bra............derfor synes jeg det er deilig å slenge meg nedpå sånn 10 minutter innimellom slagene:-) Pølser MÅ vi huske imorgen, og ved skal vi såklart ta med! Hva med klokkeslett???
Karomamma Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 Sånn midt på dagen en gang eller no? Må nesten spørre dem som skal kjøre lengst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå