SuperGlad Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Har brukt dobbelt så mye strøm dette siste kvartalet som jeg gjorde forrige... Kjedelig!!!!!!!! har hatt regninger på ca 2500, nå blir det jo 5000.... Da er det kanskje fint at tørketrommelen røk for noen dager siden :-) så blir kanskje neste regning litt mindre :-)
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Oi, det var mye! Vinter er kjipe greier sånn generelt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå