Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bikker uke 7 til helgen, har tatt to forskjellige tester som begge viser at jeg er gravid MEN likevel klarer jeg ikke å slå meg til ro med det før jeg får det bekreftet. Har flere symptomer også, men likevel. Vil så gjerne være det og føler det er en "føre var" greie i tilfelle noe er feil (har hatt to sa'er).

Huff....må vente helt til onsdag for å få det konstantert...LENGE....

Flere som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei, jeg syns ikke du skal være urolig. Hjemmetestene er like sikre som de som legekontorene bruker.

Forrige svangerskap gadd ikke legen ta en ny test engang siden jeg hadde tatt to tester selv hjemme:) he he, så du skjønner at de er ganske sikre.

Skrevet

skal selv til lege på fredag neste uke, er jo evigheter til! hehe... har hatt to sterke tester, men ja...har ikke helt gått opp enda... tror eg skal ta blodprøve for å måle hcg nivået:)

håper på at legen kan høre noe hjerteslag... håper det bare er en inni der...

Skrevet

Det er nok riktig og det jeg ville svart hvis en venninne av meg hadde tvilt;) Men når man sitter der selv, gravid, tar det tid for at det går opp!! Er det virkelig sant? Sitter den denne gangen?? !! Har et barn fra før og ønsker oss veldig nr. 2 nå:)) Vil bare at Januar skal fyke av gårde og at jeg kan ta fatt på 2.trim.

Skrevet

:) ja, jeg skjønne jo det. Er andregangs selv, men har utsatt legetimen litt så ikke det skal bli så lenge mellom 1.kontroll og ul:)

Hvor langt er du på vei millere? Jeg er 10+0 i dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...