Gå til innhold

BikBok:) (samme som på mammatøy)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på bikBok for ikke så lenge siden, der har de salg på lange topper;) Tips til alle gravide;) Kan virke som de er på vei "ut", blir vel kort som kommer til sommeren.... har selv termin i slutten av sommeren så de toppene vil komme godt med:)

Og salg sier man da ikke nei takk til når det trengs;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er de toppene i type singlet du mener?

Jeg liker de, problemet er bare at utringingen alltid på alle slike er for dyp for mine pupper. Alle andre har tydeligvis lange pupper;) he he.

Skrevet

ikke alle var det syns eg:) mine er petit som det pent heter, hehe;p de har mer vanlig utringning syns eg, rund...

Skrevet

Kjøpte noen der i høst og de går såvidt på meg. Jeg er også liten, men tror kanskje kroppen min er formet slik at puppene sitter ganske høyt på meg da.. For jeg har prøvd alt som finnes av slikt og ingenting er lite nok utringet..

Skrevet

hehehe *humrer* måtte le litt der;p ser for meg deg med en topp på og puppene over kanten;p slik sexy undertøy look alike;)

har du prøvd de på HM? Gina trikot? hmhm.... dersom man går opp i str så blir vel også utrigningen større? Prøvd å klippe litt oppe og sy de sammen igjen for å få de lenger opp?

Skrevet

HM er håpløst, der havner puppene over kanten slik som du ser for deg:)

Gina Tricot like så.

De som har vært nærmest et anstendig alternativ er de på bikbok da. :)

Jeg er ingen syerske og er litt lei av å sy alle klærne mine (alle bukser må legges opp 10 cm på meg, minst). Så om jeg må sy de, så står jeg heller over.

Jeg får vel bare innse det, alle andre har langepupper og jeg har unormale små som tydeligvis er altfor høyt oppe. he he:) kanskje enda en runde med amming gjør at de blir lange? :) forrige runde hjalp nemlig ikke.

Skrevet

Jeg forguder BikBok, speiselt når jeg er gravid, de har sinnsykt mye tøy som passer til gravide. Sist svangerskap hadde jeg ikke noe gravidklær bortsett fra et par mamma-bukser, 80% av alt annet omtrent som jeg gikk med (helt ut 9-månde og jeg var svær!) var fra BikBok.

Ja, toppene er ganske utringet endel av dem, men de baserer seg på en lag-på-lag stil i butikken, det er ikke meningen at man kun skal ha en topp på seg, men to eller flere ;-) Jeg synes det er kjempegreit, da kan man mikse farger osv slik at det er ut som man har masse ulike antrekk ut i fra basisplagg. Kan få en hel garderobe med topper til under 500 kr som man kan bruke hele svangerskapet. Genialt kalles det :-)

Skrevet

Jo, men problemet er at de som er minst utringet såvidt går for meg da... så lag på lag funker ikke om puppene titter opp over kanten:)

Var innom der i dag, men fant ikke noe. Fant derimot to fine topper på ginatricot, men ikke typen singlet da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...