Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 syntes det er så mange her som klager over at besteforeldre ikke stiller opp,for barnebarna sine.da vil jeg si at de aner ikke hva de går glipp av.jeg er bestemor til en på 16 år og tvillinger på snart 3 år.tvillingene passer jeg 3 dager i uka og en tvilling har jeg hver helg.her lekes det,synges og koses.å få oppleve barnebarna er jo nesten som å vinne i lotto....guud så heldig jeg er.fler enn meg som syntes det samme
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Så sprek bestemor! Bare pass på at du ikke sliter deg ut, og at de ikke tar deg for gitt.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Som hun ovenfor sa..så sprek bestemor du er Er nok mange som skulle ønske barna hadde en slik bestemor..besteforeldre også, for desverre er det mange besteforeldre som ikke enser sine barnebarn desverre, snakker av erfaring.. Min mor er som deg (hun er og vår datters eneste bestemor) Hadde vi bodd nærmere hverandre hadde hun bestilt datteren vår ved enhver ¨sjanse hun hadde. Heldigvis skal vi flytte nærmere med tiden, i år eller neste, og da skal bestemor få masse kvalitetstid med vesla
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Så snill du er =) Har heldigvis 2 sett med besteforeldre som virkelig forguder sitt barnebarn! De stiller alltid opp om det er noe, og om de faktisk ikke kan passe så vet de at de kan si nei uten at vi blir sure for det! Vi ser at de storkoser seg med junior, og junior storkoser seg med dem! Kan virkelig se at de er glade i hverandre! Svigers har egentlig to barnebarn, men får ikke lov til å ha kontakt med en, så vi ser at de virkelig setter pris på junior! De leker, koser og snakker masse om han! Junior er også veldig glad i bestemor og bestefar, og smiler og ler hver gang vi skal besøke dem! Ikke alle som vet å sette pris på besteforeldre!!!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 I vårt tilfelle her så var det ene bestemoren som selv ikke ønsker kontakt med oss. Vi ble klart og tydelig fortalt at hun ikke lenger ønsket noe kontakt med oss. Hun ble spurt om det var sånn hun ville ha det, men hun var sikker i sin sak, ikke mer kontakt. Så hun har lagt det opp for seg selv. I tillegg til andre ting vi har funnet ut i ettertid. Og etter en slik handling så er det ikke noe som heter en ny sjanse. Kall det kaldt, men på det punktet er ikke min mann og jeg å rikke. Og vi har vårt barns beste i tankene. Og det kvalme var at hun kom og spurte ved juletider, nesten 1 år etter hun stengte døren om å kjøpe gave til barnet, for hun var trossalt bestemoren.......kvalmt synes både mannen min og jeg. Hun er ikke lenger eller vil bli en del av vår familie. Og hun har seg selv å takke.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2009 #6 Skrevet 3. januar 2009 Trykket send for fort.. Så jeg må si at det skulle finnes fler som deg.. Anonym 15:32
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2009 #8 Skrevet 3. januar 2009 Ja..det drypper av medfølelse ja... Særlig
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. januar 2009 #9 Skrevet 4. januar 2009 Ja.. Drypper veldig kan du tro..
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #10 Skrevet 4. januar 2009 unnskyld meg men det var ikke sånt barnslig vås som dette,hovedinnlegget dreide som om vel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå