Gå til innhold

jeg trenger råd!! noen som har opplevd d samme??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei jente på 11 uker som nekter å sovne i senga etter mat på natta feks. hu har alltid bare sovnet på armen min på dagtid osv, men hu ligger da steintrøtt og sovner med flaska i munn men med en gang den er tom, så setter hu igang!! dette er andre gang i natt hu har fått mat, og må opp for å sovne!!

hva kan jeg gjøre, jeg orker ikke ha det slik mer!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med du skifter bleie om natta enda? Gjør isåfall det først, så flaske på mørkt rom ved senga, ta en rap og rett tilbake til senga.

Bruker hun smokk? Kanskje hun trenger det? Og hva med mere melk i flaska siden hun våkner av at den er tom, kanskje hun er mere sulten?

Skrevet

ja altså hu får flaska i senga, men det som er så rart at når j tar hu opp etter lang nytteløs gråt så sovner hu bare hvis vi sitter i stua! vet jeg har en sta og rar unge men hu sovner ikke hvis jeg sitter på sengekanten feks. helse søster(ei driitt) sa at jeg ikke får lov å gi 150 ml som jeg pleide for hu syns ungen var feit,(6 kg) ja hu er litt stor men ikke direkte min feil! så nå måtte jeg gi 140,og så og så mange ganger..

dette er virkelig frustrerende!! Hun har alltid vært avhengig, men slik som dette skal det jo ikke være, hu får jo helt panikk nesten

Skrevet

ja hu bruker smokk , men den flyyr ut uansett hvilket metode jeg bruker :(

Skrevet

Kan du ikke bare prøve å la henne få ei flaske med mer i da? Lag en på 200 og se hvor mye hun drikker av den? Det er mye for ei så lita så det kan ende i magevondt, eller kanskje hun sovner av det... må liksom testes...

Og hva med å gi flaska på armen isteden for liggendes i senga? Letter få rapa før du legger henne rett ned igjen...

Skrevet

hu har kolikk så magevondt vet j alt om, mn får hu 200 mll i flaska, ja da stopper ikke hu :( som en hund jo!!!

vi har samsovet nesten fram til nå, for det hjalp litt (bare opp 1 gang), men det orker jeg ikke mer.

ønsker jo ikke at det på armen skal bli en slik uvane om natten også! holder med at hun er der (alt-9 for mye om dagen :(

Skrevet

Jenta mi sovna på armen hver kveld til hun var ihvertfall 4 mnd hun, men jeg fikk amme henne i søvn på natta da slik at jeg bare trengte å legge henne fra meg i søvne.... funka greit det, men jeg måtte amme 6-7 ganger hver natt også... blæh var det :-)

Men kanskje samsoving er løsningen litt lenger? På en måte så får jo både du og henne mere søvn da, også er du uhvilt til neste gang du vil prøve å legge henne :-)

Skrevet

hmm, får vurdere den samsovinga litt til.... sitter og vurderer om j skal legge hu i sin seng nå, eller i min, hu sover i armene mine... det er alltid eneste løsning.. uansett

Skrevet

Ta hu med deg du, og nyyyyyyyyyyyyyyt kosen... savner det jeg, min er snart 11 mnd og hun var min siste baby... :-(

Skrevet

jeg som hadde tenkt å begynne med litt ordentlige rutiner :( joda det er jo kos,men j må ligge heelt rolig osv og det er slit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...