Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Er 22 uker på vei, og har lekkasje hele tiden. Er bestandig fuktig eller små vått i trusen min, skifter flere ganger for dag. Bruker truseinnlegg, men det kommer på sidene også og kanten på trusen blir fuktig og da skifter jeg. Syns det er så flaut, har aldri hatt det problemet før. Er mitt andre svangerskap. Kniper nesten hele dagen. Men det hjelper ikke. Tør ikke snakke med jordmor om dette siden jeg føler det er så privat. Har også tenkt at det kan være fostervann siden det kan lukte noe søtlig. Men av og til lukter jeg det er urin. Har også en del utflod som er slimete og seigt, kan det være utfloden som er veldig uttynned? Plages også endel med mange vonde kynnere. Skal ned og levere urinprøve på 24 ukers kontroll om 2 uker. Så da ser de vel om det kanskje kan være uvi? Huff mange dumme spørsmål her, håper ikke jeg får krasse svar. Men jeg er VELDIG beskjeden av meg og jeg tør ikke ''plage'' jordmor med alle tanker. Er det noen som har kanskje opplevd noe av det samme og kan si litt om hva det viste seg å være og kanskje kan gi meg noen tips på andre ting jeg kan gjøre for å forhindre lekkasje siden ikke knipeøvelser hjelper.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Jeg hadde veldig mye tynn utflod når jeg var gravid andre gangen. (Det ble en gutt, første var jente). Kunne ikke bevege meg uten truseinnlegg, måtte bytte flere ganger for dagen. Men jeg kjente at det ikke var urin, man kjenner vel hvis man tisser seg ut? Jeg mener det kan være ganske vanlig med mye utflod, min var også av og til hvitaktig og veldig tyntflytende og noen ganger var det bare som vann. Hadde det ikke første graviditeten, kanskje det har noe med kjønnet å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Ja kanskje det. Er gutt denne gangen. HI
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Jeg er våt hele tiden, men det lukter ikke urin av det. Har egentlig bare antatt at det har vært utflod. Bytter truseinnlegg ofte, og har tenkt til å la hårene der nede gro litt, for at det ikke skal være så forbanna fuktig hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå