Northernlights Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Ja, da tenkte vi å kjøpe oss juletre til halve prisen,vi =o) De selger jo ut alt nå etter jul, og vi har sett oss ut et plasttre som har 450 lys, og det var faktisk tett og fint. Hvert år har vi utsatt det. Og dratt fram denne plastpjuskelusken vår, som ingen er fornøyd med. Det er lite, stusselig og stygt, rett og slett. Og nå gikk alle lysene på det, så da er det klart for å bli byttet ut. Det kan jo få stå ute, eller på en gang. Trenger ikke kaste det. Føles jo nesten helt feil å handle til neste jul, men så fort som et år går, er det kanskje ikke så dumt? Har jo allerede handlet et par-tre julegaver... ;o)
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Det er jo smart å handle det nå. Ikke bare sparer du tid når desember kommer, men du sparer penger også. Løp og kjøp ;-)
solemio Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Hehe, fikk nettopp brev av ei venninne i USA som hadde kjøpt tre på salg i januar,- og så glemte hun det i desember. Så nå feira de jul med to tre i hus;) Mulig scenario det også, vel?
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Hehe, ja det er jo tross alt nesten et år i mellom da :-P
små Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Hihi, jeg tenkte på et sånn ekte juletre jeg nå Da er det jo kanskje lit tidlig å kjøpe det;)
NoDoubt Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 I 2003 å kjøpte vi plastre som var nedsatt 50% av 375 kr. Så på prislappen når vi tok det opp denne julen. Så nå har treet vårt vart i 4 år for under 200 kr;-) Det klarer nok enda flere år;-)
Northernlights Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2009 Jeg dro til wal-mart i dag, og skulle handle juletre. Tross alt er det 50%, og noe vi må ha til neste jul uansett. Men hva ser jeg? Joda, det var satt ned 75% i dag!!! =oD Så jeg kjøpte like godt masse flott julepynt med det samme ;o) Glasskuler og julepynt jeg ellers aldri hadde kjøpt, og en ekte amerikansk nisse til stemora mi, som samler på julenisser. Men den får hun ikke før neste jul. ;o) Juletreet som vanligvis kostet 88 dollar kostet bare 22 dollar i dag. Det kaller jeg et varp!
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #8 Skrevet 2. januar 2009 Åh, heldig du da :-) Morsomt når man gjør sånne kupp!!!
Northernlights Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. januar 2009 Litt kjedelig, egentlig, å bare sette bort alt i et kott ;o) Men det blir jo desto mer morro å ta det frem til jul! Mamma har ikke juletre, så jeg kjøpte et minitre til henne, og noen minikuler i sølv og blått. Det skal hun få når hun kommer i sommer. Christmas in July, er det noe som heter ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå