(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 vil dere se? haha. jeg er så stolt av meg selv skjønner dere. jeg har faktisk gjort ferdig en hel genser til meg selv med masse mønster på! jubalong www.tinkerbelle.blogg.no dessuten kan dere jo se nyttårsforsettene mine også. hehe.
Gjest Siklerotte Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Flink da, nesten like flink som meg =p Nyttårsforsetter er noe driiiit!
solemio Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Så bra! Jeg strikker Marius til eldstemann (str 10 år) og blir nok ferdig i løpet av helga,- etter 3 ukers strikkedille. Det er ny rekord i mitt liv, de fleste gensere til barn har blitt ferdig til barns småsøske,- eller de sine barn. Men var monteringa vanskelig? Sliter med den toppen på bolen.
3b@rnsmor-30* Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 flink du er!!! min bestemor strikket 5 mariusgensere til i høst.. men det var barne-str da.. alle oldebarna hennes har fått! det har vært terapien hennes for nervene i høst... 81 år gammel..
melkekua™ Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Så flink du er ))) Måååå lære meg strikking....kan bare hekle jeg!
BettyBoob Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 så fin! har strikket en mariusgenser til sønnen min, en gigantisk til gubbem, 3 stk luer i mariusmønster, og skal starte på en ny til gubben - han ønsket seg en hvit denne gangen
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #8 Skrevet 2. januar 2009 Så flink du er! Hvor lang tid har du brukt? Selv er jeg ganske håpløs! Eeelsker å strikke, men store prosjekter blir jeg sjelden ferdig med. Snufs! Enda jeg så gjerne vil! Hvordan klarer du å holde motivasjonen oppe? Nå strikker jeg pulsvanter til ei god venninne Forøvrig er du utrolig vakker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå