Gå til innhold

4 uker over forventet mens, tips noen?????er desp

Anbefalte innlegg

Skrevet

har så lyst at det sitter en liten en der inne, siste mens var 5 november, og mensen sku kommet den 5 des. er enda ikke kommet, ingen positive tester, tok en i går seinest. forrige gang jeg var gravid viste det ikke før jeg var 8 uker på vei, er dette normalt??

kan jeg være gravid? dette er da det første barnet mitt, er så spent, vil at ting skal skje, blir gal av å ikke vite noe, leger, og helsesøster er ikke akkurat så veldig hjelsom, hilsen 90 mod..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

burde kanskje dra til lege og ta noen prøver evt gu de kan evt gi svar:) lykke til håper du får de svaret du ønsker :)

Skrevet

Ville slått opp på gule sider og ringt første og beste gynekolog jeg.. Hvis du er heldig har en av de som ikke er private kapasitet til å ta deg imot, da koster det ingenting, ellers må du nok ut med en femhundrelapp. Hvis du er 4 uker over tiden er du jo nærmere 8 uker på vei, da kan du se hjertet slå på en ultralyd...

Jeg kom inn til en gynekolog da jeg var 8+6 uker på vei og fikk se den lille på skjermed. Betalte 50 kr for å få bilde av minien der inne, ellers var det gratis. Jeg ringte bare en av de som sto på gule sider, trengte ikke henvisning eller noe.

Skrevet

dersom du har gått på p pille kan det hindre el

når jeg sluttet på oille fikk jeg ikke el hver syklus..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...