trultetralte <3 Høygravid Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Noen andre som har 100 dager igjen nå?
januarsurprise Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Ja!!! Visstnok 98... Synes det går veldig fort...
Elviraen Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 teller dere ned dager? aner ikke hvor mange dager jeg har jenn jeg, men har termin 12 juni, så jeg forholder meg til uker frem til mai!! Det er jo håpløst å telle alle dagene...... huff...
Mage Mi Sa Jo Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 det står inne på din egen side om du har registrert terminen din. hadde ikke giddet å telt ned jeg heller om ikkedet var noejeg lestehver gang jeg logger meg på. forresten 100 dager igjenn her også. altså over på tosiffret i morgen.
trultetralte <3 Høygravid Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2009 Hehe, jeg hadde med stor sikkerhet, IKKE telt dagene selv. Men siden det står her når jeg logger inn så er det ligg morsomt å se. Nå er jeg jo under 100 dager, og er liksom litt nærmere når det er bare to siffer der;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå