meg & lillegullgutten Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Er i uke 18 nå. Men har ikke kjent noe liv ennå? Gruer meg nesten til UL den 7 jan. Leser om alle som kjenner både spark og liv i både uke 16 og 17. Er det normalt da?
Månefeen ♥ Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Når jeg var på ul i uke 19 var babyen kjempe aktiv inni der, vridde seg rundt og sparket i vei.. jeg kjente det såvidt av og til på den tiden. Jordmors komentar var "seeee for en aktiv liten krabat, og mor kjenner antakelig ingen verdens ting". Du kan slappe helt av det er helt normalt
Heidimoren Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Ikke bekymre deg i det hele tatt. dette er HELT normalt! Selv begynte jeg å kjenne spark midt i 19. uke, rett før UL. Satt på gulvet og prøvde sko. Og da fikk jeg press på magen. Plutselig kjente jeg noe som lignet på luft i magen som flyttet på seg. Jeg la meg på sofaen, og da kjente jeg flere spark. Kjente dette noen dager, før jeg klarte helt å innse hva det var. Etter dette, kjente jeg spark nesten hver gang jeg bøyet meg fremover og fikk press på magen. Kjenner også mange som ikke kjente spark før en stund etter UL. Kos deg og slapp av! Gled deg til UL=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå