Gå til innhold

Da var vuggen kommet i hus, 10 dager før termin..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har visst lenge at jeg skulle få låne den av en venninne, men godt å endelig ha den i hus.. Så må jeg bare få tak i madrass, hehe.. Føler jeg er litt sent ute gitt;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg fikk ordnet både seng og stellekommode for få dager siden og har termin den 9.:) Det går så fint atte. Var litt tidligere ute forrige gang da.

Skrevet

Hehe, bra vi er flere. Forrige gang ble jenten min født 15 dager før termin, uten at jeg hadde fått vasket et eneste babyplagg eller skrudd sammen sengen eller noe. Har ikke vasket noe babyklær denne gangen heller, så får sette i gang snart så han slipper å reise naken hjem;)

Skrevet

Vuggen har stått klar lenge her, men jeg kom på først nå at jeg har glemt å finne frem alt babytøyet fra loftet. Stakkars unge, skulle den reise naken hjem fra sykehuset liksom? Og det er bare dager igjen til den store dagen, he-he.

Koselig med vugge forresten! :)

Skrevet

Hehe, forrige gang måtte mannen min reise hjem etter fødselen å sette på en maskin med babyklær.. Det ordner seg vel som regel så ungen får klær på kroppen til hjemreisen, men har litt lyst å ha litt mer styr på tingene denne gangen:)

Er kjempekos med vugge, og her bruker storesøster fremdeles grindsengen, så håper guttenimagen kan bruke vuggen til storesøster er klar for større seng..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...