Gå til innhold

Stolt over kjæresten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg såååå heldig

Kjæresten min som skal bli pappa i mars valgte faktisk å være helt klin edru denne nyttåraften, å det var kun fordi jeg ikke kunne drikke.

Han ville heller være sjofør for meg og mine venninner. (Fordi jeg ikke har tulla meg til å ta lappen enda) Kjørte oss ned til byen slik at vi kunne se avfyringa av fyrverkeriet i byen å greier (Vi bor da 20 min unna byen). Kjørte oss rundt der vi skulle å slikt. Snille Snille kjæresten min. Eneste han ville var å avfyre noe fyrverkeri.

Jeg er så sykt stolt av kjæresten min

-Jeg kan lissom ikke få sakt det nok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å lese om sånne mannfolk her inne og:) Mannen min var hjemme med meg og unga.. vi feira med unga tidligere på kvelden, og spiste. så raketter sammen, og når kl nærma seg 01 dro han til noen kompiser for å være litt sammen med de, kjørte, og drakk ikke. kom hjem seint, og sto opp tidlig med gutta så jeg fikk sove :) snille mannen min:)

Skrevet

Godt det er fler av de, liker skrytetråder av fornuftige menn :) Jeg er stolt og lykkelig av å være sammen med min samboer også. Vi har de siste tre årene kun tatt det helt med ro og sett på fyrverkeriet med et glass champis i den ene hånden og stjerneskudd i den andre. Gleder meg veldig til å se pappa'n holde babyen sin i armene :)

Skrevet

Så koselig å lese. Skulle ønske det var flere sånne tråder. Ta godt vare på gullfuglen din.

Skrevet

eg ble kjempe rørt av min kjære i dag tidelig...

eg skulle tidlig på jobb i dag men sleit noe hinsides me å sove,så siden han ikke la seg me meg i går,valgte han å sove på sofaen til eg skulle på jobb(siden eg altid våkner når han legger seg). i tillegg hadde han laget frokost til meg ferdig smurte skiver som lå i boks i kjøleskapet;)

han er så utrolig flink å stille opp for meg og støtter meg masse.

verden sbeste kjæreste mener eg...

Skrevet

ja, herlig å lese sånne tråder, og ikke bare klaging her inne! Min drakk på nyttårsaften, men det gjorde meg ingen ting, vi hadde det gøy og det er det viktigste:)

Derimot har han ved flere anledninger skrapt is av bilvinduene mine om morgenen, da han drar på jobb en halvtime før meg. Og så pleier han og skrive inn korte hilsener i vinduet på passasjersiden i isen til meg:) Utrolig søtt syns jeg! Og skikkelig deilig og slippe å skrape is når det er 11 minusgrader ute!

Skrevet

ååå så søt han er! :) I dag sto mannen opp med trolla, og tror du ikke han vekte meg med frokost på senga da:) snille mannen!

Skrevet

Har en snill mann jeg også:) Det ville ikke ramle ham inn å dra på byn nå mens jeg er gravid, selv om han får lov til det. Vi koste oss hjemme bare oss to igår, og ifølge han var det den beste måten å g inn i det nye året- oss to sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...