lecoco Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Hei, Etter fylt 30 år hoppet jeg av karriere stigen og begynte som fotograf student. Jeg har selv barn og har intresse av å bli kjent med dere som kunne tenke dere å bli med på en dokumentar hvor dere tillater meg å være en "flue" på veggen under fødsel. Om dette høres ut som noe for deg ta kontakt. Ikke nødvendigvis men det er kanskje en fordel å være 2 gangs fødende. På forhånd takk.
Mamman til Mia Camilia Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Hørtes egentlig spennende ut. Om jeg da fikk beholde kopiene.. Hvor i landet bor du?
BABYGULLET070109 Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 kult:) dette høres bra ut:) jeg er 2 gangs:) hvor bor du da??? jeg kunne også ha tenkt meg det hvis jeg har fått beholdt kopiene;)
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 22år venter nr2 termin 10feb.. skal føde på st.olav vil gjerne høre mere om "dokumentaren"
lecoco Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2009 Hei, takk for tilbakemeldinger. Beklager jeg bor i Akershus, og trenger derfor å bli kjent med de som ønsker dette i Oslo eller Fredrikstad området. Dere vil selvsagt få kopier og print, og dersom det blir aktuelt vil jeg også kunne tilby dere en serie med bilder av barnet/dere på et tidspunkt dere måtte ønsker etter fødsel, evt høygravid (det gjorde jeg). Jeg må kunne få bruke bildene under studiene mine og ved fremvisning på skolen. Men de vil selvsagt ikke bli publisert andre steder, og dersom det skulle bli aktuelt vil det bli med deres samtykke. Det er viktig at det avtales tillatelse der hvor dere skal føde. Og dette er det fint om dere skjekker opp. Jeg vil ikke delta på hele fødlsene men ha behov for å gå litt frem og tilbake,. Høyst sannsynlig vil dere til tider ikke se/merke meg, Også er det viktig at vi blir litt kjent før fødsel, Send meg gjerne en mail [email protected], og fortell litt om deg og din familie. Og din situasjon. Takk
Mamman til Mia Camilia Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 Søren au. Bor helt nede i Kr.sand.. Men si ifra om du vil ta turen ned i mars ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå