Gå til innhold

Noen som er i aktiv mht sportsgren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg spiller fotball som keeper, og eg skal delta i et mesterskap som skal være i januar, på slutten av mnd. Eg vet nå ikke helt om eg tør å spille likevel, men samtidig vil eg ikke trekke meg for å vekke mistanke.

Vet om noen som har spilt fram til de e ca 4 mnd på vei.

Noen som har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiller også fotball, men som utespiller. Sist spilte jeg til jeg var litt over 3 mnd på vei, men vet ikke helt hvor lenge jeg blir med denne gangen. Men jeg kommer til å være med frem til jeg kan fortelle det ihvertfall,så da blir det nok ca 3 mnd denne gangen også. Hvor langt er du på vei da? Skal spille cup først i februar jeg også, og da er det helt i grenseland i forhold til om jeg skal fortelle det eller ikke.Er vel ca 11 uker da tror jeg. Har ikke bestemt meg enda... Det var egentlig ikke noe problem å være med sist, bortsett fra at jeg begynte å få bekkenløsning de siste kampene jeg spilte, og da anbefalte legen at jeg ikke drev med idrett som innebar mange brå bevegelser.

Skrevet

Eg er bare snart 5 uker på vei ut fra terminkalkulatoren.

Grunnet til at eg spør om det er at eg føler keeper har mange risikoer forhold til å være en utespiller. E nok bare meg som innebiller meg ting, men eg har opplevd mange stygge kollisjon med motspiller.

Eg er jo av den typen som gjerne kollidere med motspiller bare for å få tak i ballen. Nu har eg et frø i magen og eg er redd for at det ska hindre meg til å være tøff foran målet..

Eg får se det an og se åssen det er med treningene fram til mesterskapet, vis eg føler at det ikke fungerer så da kan eg alltids skylde på kneskadet mitt =)

Du får ha lykke til med fotballen du også!

Skrevet

Hei!

Jeg spurte faktisk legen om dette da jeg var inne til han på førstegangskontroll. Jeg er 11 uker på vei. For du skjønner så spiller jeg selv fotball (er utespiller jeg). Han fortalte meg at frem til 3.mnd ligger fosteret så langt nede at det er beskyttet av bekkenet. Men etterhvert vil det jo vokse og da bør man være forsiktig med blant annet taklinger, demping av ball ol, men han kunne ikke se noen grunn til at man ikke kunne trene til 4mnd, bare at man spilte med varsomhet. Kanskje litt ekstra forsiktig når en er keeper!?!

Jeg har heller ikke fortalt det til treneren min ennå, så han rekner nok med at jeg er med i sesongen som kommer fremover...

Lykke til videre, håper du finner ut av det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...