Gå til innhold

Hva slags klær bruker dere nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er bare i 9ende uke men pga mye kvalme er det lenge siden jeg ikke klarte å ha på mine vanlige jeans. Føles som alt strammer og forverrer kvalmen. Nå går jeg nesten uten unntak i kjoler/tunikaer. Føler meg bare småfeit og det hjelper ikke å være vinterblek i tillegg:) Mammaklær passer ikke enda- kjedelig med sånn mellomperiode må jeg si.

Dette er mitt tredje svangerskap så magen kom ganske tidlig, men den er jo bare full av luft enn så lenge.

 

Hva slags klær bruker dere for tiden? Noen som har tips til butikker som selger fine komfortable ikke nødvendigvis mammaklær? Og en annen ting- har mammaklærne på HM forandret seg? Dårligere passform for magene tenker jeg på. Har nemlig blitt fortalt det av en venninne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er også i mitt tredje svangerskap, men er veldig tidlig ennå så eg kan fortsatt bruke mine vanlige klær.... enn så lenge.... er 6+2 i dag. Gikk opp altfor mange kilo sist svangerskap, så hadde det itillegg til magen hehe gikk mykje i joggebukser allerede tidlig den gangen ( fødte sist i des 2006 ), skal PRØVE å vere flinkere denne gangen!!!! Har berre gode erfaringer med mammaklær på HM, men det har vel litt med den enkelte mage, ingen er vel like tenker eg, så klart at nokon kan synes det er eit problem... Men for min del fungerte dei fint, er vel blandt dei rimeligeste på markedet også...

Men dersom andre veit om andre butikker, tar eg i mot tips med takk :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte også sist desember 2006 :) Den 23 desmeber.

 

Nå daffer jeg rundt hjemme i kosedresser. Er SÅÅÅÅ kvalm og orker ikke noe som strammer. Skal jeg ut er det som før, jeans.

Har hatt ENORM mage med begge de to forrige. Så er spent på str denne runden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sammen problem som deg..kvalm...stooor mage (luft) er også mitt tredje barn....5graviditet.. klarer ikke noe som strammer..kjøpt en graviditets joggedress fra hm som jeg bor i.. er sykemeldt så ikke så ofte utenfor døren..hehe.. har og en gravid bukse som ikke passer når jeg får skikkelig mage..den kan brukes nå..

Skulle også hatt et tips om klær som kunne passe nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag går i jeans från Share som är topp!

De har ganska god plats till mage och höfter samtidigt som benen är ganska trånga och fina. I strech. Har köpt de på lite olika ställen, vet inte var de säljs riktigt. I Oslo på Tippy, Grönland.

Joggebukse/dress från Leatherman som är lite finare med pynt på, ganska god i midjan. "Sekelskiftes"-blusar som döljer magen lite:).

Annars så är jag helt med på det med stor mage med luft (eller vad?) i och blek-fet med kviser. Läckert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg går i vanlige only jeans :) og vanlige trange gensre

ser ut som det er leeenge til jeg trenger andre klær.

Kroppen min er som før. Og er 8+6

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...