Matildesnusk + lille ups Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Jeg trenger seriøst å gå ned i vekt, ca 10kg. Jeg synes det tyter ut overalt, og jeg mistrives med meg selv. Så. Nå er det nytt år og nye muligheter. Jeg og Matilde skal dra i morra og besøke mine foreldre, som bor 120 mil unna, og bli der i ca 14dager. Mamma og pappa har eie skikkelig god tredemølle, og jeg liker egentlig veldig godt å løpe. Så jeg tenkte at når jeg drar dit, så skal jeg bruke tredemølla 30min om dagen + styrkeøvelser. Da har jeg jo barnevakt, og "kokk", og jeg får alltid det jeg har lyst på. Nå kan jeg ønske meg sunne middager. På denne måten får jeg en liten kick-start på slankinga, og når jeg kommer tilbake hit, så har jeg kanskje fått litt økt forbrenning siden jeg har sjokkert kroppen ved å trene. Hva tror dere?
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 høres ut som en plan:-) jeg har begynt m krom, og følekr det virker--allerde etter dag 2..hehe, psykisk eller ei - så lenge jeg holder meg unna godis, er det bra
Matildesnusk + lille ups Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2009 Du, det tenkte faktisk jeg også at jeg skulle kjøpe meg! Kromtabletter, og kanskje CLA, for det funker visst dersom en også trener. I tillegg er ene nyttårsforsettet mitt at jeg skal bli flinkere til å drikke vann som tørstedrikk! (og ikke sukkerfri saft...) Dette skal gå!!
Matildesnusk + lille ups Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2009 Det sies at krom fjerner søtbehovet, og at dersom en har ekstremt søtbehov, så kan det tyde på at en får for lite krom. Det er verdt et forsøk tenker jeg
lille er født:) Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 Jeg har brukt cla før og det virket, aldri hatt så stram rumpe! ( trente styrke samtidig) Men tror ikke man skal bruke det når man ammer..?? meldt meg inn i vektklubb.no jeg.. 7 kg må vekk her!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå