Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 ...tid fra slimproppen gikk til rier startet regelmessig hos deg? Jeg er litt spent her...
flypapir Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Kan ikke svare på spørsmålet ditt, men vil gjerne ønske deg lykke til! Trodde vi skulle sloss om fødestue jeg, men ser ut som om du kanskje føder en god stund før meg...
Lacey*har fått erta Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Gikk under riene her, men jeg tror det er ganske så individuelt egentlig. Du får nok smøre deg med tålmodighet
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2009 Hehe Takk! Kan enda hende det :-) Med forrige gikk den samme dagen som fødsel startet. Nå gikk litt i går og resten (?) i dag. Fikk en skikkelig både lang og vond ri etterpå, men ikke kommet mer. Hatt litt rier innimellom de siste par uker, men ikke noe regelmessig... Kan hende jeg enda må gå til termin, men pakker ferdig bagen nå :-) Skal på Ringerike på ul i morgen, så skal spørre pent om han sjekker modning/ åpning samtidig... Ikke noe tegn hos deg? Du er 2. gangs?
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 Så aldri noen propp jeg.. men det kan ta uker og mnd...
flypapir Skrevet 1. januar 2009 #9 Skrevet 1. januar 2009 Oj, så spennende! Virker jo som om noe er på ferde hvertfall... Jeg er også 2.gangs, men har ingen tegn overhode. Fødte 15 dager over termin sist, så har foreløpig ikke tenkt på hva jeg skal pakke i bagen Håper de vil sjekke deg i morgen og kanskje tøye litt i tillegg! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #10 Skrevet 1. januar 2009 2 timer fra den gikk til ungene var ute!!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #11 Skrevet 1. januar 2009 2 timer fra den gikk til ungene var ute!!
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 1. januar 2009 ehh... DET skal jeg ikke ha noe av... er allerede en time siden og har over 1 time å kjøre til sykehuset og må skaffe barnevakt og sjåfør først hehe
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #15 Skrevet 2. januar 2009 Første merka jeg det ikke. Andre og tredje var det et tegn på at riene var skikkelig igang og jeg var i fødsel. Da kom riene og ble vondere og mer intense.. Hos meg var det en skikkelig slimpropp selv om det ikke var propp.. Ikke til å ta feil av. men for å svare på det du spurte om; 6 timer med nr 2 og 3 timer med nr 3...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #16 Skrevet 2. januar 2009 1 uke ved et tilfelle, 2 dager det andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå