Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..på tegn om at noe skal skje men har 6 uker igjen......uff blir en lang innspurt. Har følelsen av at jeg ikke vil gå til termin men 6 uker før er litt drøyt. Har ganske kraftige kynnere og murringer enkelte dager og utflod som er litt mer enn vanlig er mørke gul-brunlig men dette kan jo pågå i lange tider. Tror jeg må belage meg på verdensrekord i tåmodighet....Vil jo ikke ha han før uke 36 heller men jeg har bare begynt å vente......uffameg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, da skal du mest sansynlig få vente en stund, hehe:) Men er jo ikke unaturlig at man går å leter etter tegn og venter de siste ukene. Datteren min ble født 15 dager før termin, så når jeg nærmet meg den tiden denne gang var jeg veldig på vakt for tegn. Nå er det 10 dager til termin, og ingenting som tyder på at han har tenkt seg ut med det først... Føler jeg kommer til å gå på overtid denne gangen jeg.

Skrevet

Kjenner meg igjen. Går også og leter etter tegn på at fødsel er i gang. Har 4 uker til termin, og holder på å bli aldeles tullete! Murring her, krampe der, verk sånn, lekkasje sånn... men vet jo ikke hvordan det EGENTLIG er eller begynner. Hadde vært så myyyye enklere om man visste at på den og den dato kl sånn og sånn vil fødselen starte. Spesielt for utålmodige mødre som meg (som har vært mer eller mindre fødeklar siden testen viste positiv...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...