Gå til innhold

Fortalt det på jobben enda?


LilleMy!

Anbefalte innlegg

Rett før jul fant jeg ut at jeg endelig var gravid!! Overlykkelig, men synes det er vanskelig på arbeidsplassen, da min jobb innebærer bl.a. mye tung løfting. De siste dagene nå før jul fikk jeg en grei kollega til å hjelpe meg, med det tyngste- men skjønner at det ikke kommer til å gå særlig i lengden; enkelte begynte å insinuere at jeg var blitt lat. Jeg er 8+0 uker på vei nå og har i julen fortalt det til familien. Så jeg må vel fortelle det på jobben til uka. Gruer meg!

 

Noen som har noen erfaring eller tips å komme med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg følte at jeg måtte si noe på jobben ganske tidlig (6+3 ca), var så innmari kvalm og dårlig form hele dagen. Det er noen tunge løft hos oss også, pluss litt annet man må holde seg unna når man er gravid. Jeg "rådførte" meg litt med en kollega først, før jeg gikk til sjefen og fortalte det. Han synes bare det var hyggelig og tok jobben med å informere resten av gjengen på jobb. (liten arbeidsplass). Jeg følte meg nesten i bedre form når jeg fikk sagt det, det var ille å gå rundt å late som alt var bra hele tiden. Alle er veldig hensynsfulle og hjelpsomme hos oss og ingen synes jeg er lat- heldigvis.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...