stor&liten Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Litt mekelig følelse.Er i uke 7 og har vært veldig kvalm frem til i går. Dette er mitt 3 svangerskap og jeg har i de to tidligere vært veldig kvalm frem til uke 14.Nå følelse det som om jeg ikke lengre er gravid. Trøtthet, kvalme, ømme pupper og oppblåst mage er borte. Andre som har erfaring med dette? Litt bekymret...
¤juliprinsesse¤ Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Jeg hadde det også slik..var konstant kvalm, svimmel, trøtt og alt det der fram til uke 8. Så stoppet det plutselig og jeg ble pissnervøs!!..Er i uke 11 nå, og alt har gått bra:) Snakket med legen og han sa det var naturlig og at jeg ikke skulle tenke på det! Det er sikkert det samme hos deg også Men får du blødninger eller spesielle vondter foreslår jeg at du kontakter lege.. Lykke til videre!
stor&liten Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2009 Takk for svar. Ingen blødninger og ikke vondt. Har mens murringer som har vært der hele tiden. Dette er bare så anderledes enn de to forrige svangerskap. Mulig jeg bestiller en tim til ul neste uke for å se om det er liv.
Minnie_Moon Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Opplevde det i mitt forrige svangerskap. Var ikke kvalm da, men hadde mange andre symptomer som plutselig forsvant rundt uke 7 tror jeg det var... Hadde heller ingen graviditetsfølelse, og var redd det var MA som jeg hadde opplevd ett år tidligere. Fikk UL, og der vafikk vi se et bankende hjerte... Nå er jeg 5+2 og har nesten ikke et eneste symptom... Man blir jo litt redd... Men skal vel heller prise seg heldig som slipper ubehag. Er nok helt normalt :-)
Lillevenn33 Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Desverre har jeg ingen betryggende ord. Jeg opplevde dette selv, bestilte UL og det var en MA... Håper at du får bedre nyheter enn jeg gjorde!
bobby - nr 2 i juli Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Hvor langt på vei var du da symptomene dine forsvant, da? Jeg ble mye bedre i uke 11 (var på UL i uke 10, da så alt bra ut). Men blir likevel litt bekymret...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå