Bring_it_on!!:)) Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Har sett på Hm, Laredoute og Ellos... Men er nesten ingenting til nyfødte og oppover.. Jeg skulle gjerne hatt litt klær i str 50/56 .. Har jo ikke en eneste body .. Noen med gode tips til meg hvor de har litt utvalg av babyklær?? =)
Trulte76 Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 jeg synes barnegarderoben har mye fint. De er litt små i str sånn til opplysning Jeg har handlet mye der.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 hm.com har en del bodyer i 50 og 56, og bukser med fot, i hvit og beige. Men det er ikke sikkert de er på salg da....
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 var inne en rask tur og kikka litt nå, og hm.com har 3pack med jentebodyer og 2 pack med pysjer på salg i str 50
Bring_it_on!!:)) Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2009 Tenkte og kanskje få handlet inn en god del.. Gidder ikke bestille fra nett for et par bodyer.. Hmm... Får søke opp litt til på nett.. Må jo vær et sted.. Norsk eller utenlandsk som har litt bra utvalg av babyklær fra nyfødt alder.. =)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 1. januar 2009 #7 Skrevet 1. januar 2009 dersom du taster inn rabattkode 1304 på hm.com. så får du 50 kr i rabatt, og siden portoen er på 48 kr eller noe slikt, så får du gratis porto:)
mayaya Skrevet 1. januar 2009 #8 Skrevet 1. januar 2009 kniiiis..... smileGRIS selvfølgelig.... *slå meg selv i huet*
Bring_it_on!!:)) Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 1. januar 2009 Hmm... Var ikke så mye utvalg på smileku(gris)... Barnegarderoben har jeg sett på før.. Men synes det er så mye med alle disse disney figurene på.. Når jeg tenker meg om er jeg kanskje bare sykt sær når det kommer til klær.. haha.. Men liker nå ihvertfall ganske så halveis anonyme klær.. Som f,eks blekrosa tettstrikket kjole.. Enkle bodyer uten trykk.. Eller det totalt motsatte.. ( der fant jeg endel på freshmilk) .. Bodyer og kjoler med alt mulig rart på.. I mange gale farger.. hehe.. Får lete litt til i morgen.. Men tar gjerne imot flere lenker.. =)
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #10 Skrevet 1. januar 2009 Tips; gå på Ebay så kan du søke op "wholesale lots" til baby, der får du komplette pakker med helt nytt til feks fra 0-1 år! Legger du litt mer i det får du merkeklær i tillegg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå