LillyMy+1<3 Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 En fra 1.tri som har noen spm, igjen Jeg skal på min første ultralyd 7.januar, er da 8+6. Hva kan jeg forvente å se? Har også fått ultralyd 3.februar, er da i uke 13. Vil jeg alikevel få den standar ultralyden i uke 19?
Silje og Vaniljebollene Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Du vil antakeligvis få se noe som ser ut som en peanøtt, en plommesekk og kanskje en liten blinkende prikk som er hjertet. I uke 13 er det kjempegøy, for da ser man en liten sprellemann. Alle får ordinær ul uansett.
Heidimoren Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Jeg hadde også to tidlige UL. 8+4 så jeg en liten "peanøtt" som beveget seg. Så også at hjertet banket. Da jeg var 13+1 så jeg et lite menneske. Hode, kropp, føtter og et bittelite bankende hjerte=) Husk å be om å få med deg bilde! det glemte jeg første gangen, men fikk andre gangen. Alle får uansett rutine UL rundt uke 19.
LillyMy+1<3 Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2009 Vet ikke om jeg tør å få bilde. Hadde en MA i sommer, derfor jeg får tidlige ultralyder, så vil ikke sitte igjen med et bilde om noe går galt denne gangen også. Men får tenke litt på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå