LillyMy+1<3 Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 En fra 1.tri som har noen spm, igjen Jeg skal på min første ultralyd 7.januar, er da 8+6. Hva kan jeg forvente å se? Har også fått ultralyd 3.februar, er da i uke 13. Vil jeg alikevel få den standar ultralyden i uke 19?
mortilgutt Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Hei! Eg var til ul når eg var 8+1 - ein fantastisk oppleving!!! Det eg fekk sjå var ei lita "bønne" med små små armar, små føter og eit bankande hjarte som slo ca 170 slag i min. Ellers såg eg ikkje noko liv, men eit bankande hjarte var liv nok!!! I veke 13 såg eg ein liten krabat som var veldig aktiv og sparka og fekta med armar og bein, og eit hjarte som slo jamnt og fint. Ultralyden i veke 19 (ca) er "obligatorisk". Den er ein screening av barnet sine funksjonar og då går gyn gjennom og sjekkar "alt" ved barnet. Eg skal på screening den 21.jan så eg kan ikkje svare så mykje meir på det... Lukke til, og gled deg til ul!!!!
Lillesolsikke Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Jeg var på UL da jeg var i uke 9+1, da fikk jeg se en klomp med et storthode på toppen, med et hjerte som slo. Fikk se navlestrengen, plommesekken, og at det var nok fostervann osv kjempe fin opplevelse for både meg og min samboer Bare å glede seg til å se den lille og hvormye den vokser for hver gang du er på UL. Har hatt to andre UL i uke 16 og 18. Da ble alle de medisinske underøklesene tatt. hvordan forsteret vokser i forhold til alder. hvordan hjerte, nyrer, urinblære er, fingre å tær på plass osv. Og om det er mulig og man ønsker det, kan man får se hva man venter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå