LilleMy med nr3 Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 de siste ukene har jeg hatt mye kynnere, tildels vonde og harde, samt mye mens-smerter, sånn 1.-2. dag menssmerter. er dessuten litt småløs i magen og har hyppig dobesøk. er dette modning? er i uke 35 nå. husker ikke helt om det var sånn med de to andre....
Hakkamella Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Lurer også på dette med modning, om det finnes andre symptomer på det enn bare det å sjekke. Har ikke så veldig lyst å bli sjekket unødvendig mange ganger, og får ikke sjekket det selv. Så jeg dytter i denne!!!
Hakkamella Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Fant dette om tegn på modning. Kanskje det hjelper litt? http://www.doktoronline.no/qa/forum/39/qa1192114.html?s=doc.nav2
LilleMy med nr3 Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2009 ja, leste denne jeg også. vil nå tro at dette har noe med modning å gjøre, men blir jo litt usikker da, uansett hvor mange ganger før en har vært med på det. jeg har bare kjent hodet når jeg har kjent etter, litt rart det også, ta "prikkedøden" på ungen sin sånn, men har ikke kjent noe lenger inn. får sette mannen til pers, det måtte han forrige gang ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå