scoobydo Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Tenkte jeg skulle ringe og bestille time i morgen.... men er fryktelig usikker på hva jeg skal velge.... sandvika, familieklinikken, majorstuaklinikken eller oslo city.... noen som har vært hos noen av de?
Lillesolsikke Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Jeg var på Oslo city legesenter,hos DR Peter Molnar veldig fornøyd Og kan anbefale han på mitt varmeste.Kostet 1200 og tok rundt en halv time. fikk bilder og en cd med flere bilder og film på Lykke til
Crys79: gutt09+2011 spire!!! Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Jeg skal på Sandvika (som nå har et kontor på Lysaker) om et par uker.. Koster kr800 så får man 30-50 bilder og bevegelseklipp på DVD, pluss så får man noen av de beste bildene på fotopapir.. Har egentlig hørt masse bra om alle stedene, så for oss var det prisen som var avgjørende : ) Lykke til!!
scoobydo Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2009 Ble sandvika her også... Så satser man på at det blir br Eneste forskjellen jeg fant var at familieklinikken og majorstua setter av en time tror jeg, mens i sandvika og på oslo city er det 30 minutter...
beredt Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 jeg var på maorstuaklinikken med nr en og var superskuffet. på familieklinikken med nr to 19 desember, var kjempekoselig og en suuuuper opplevelse. Hun sjekket i tillegg alt medisinsk inkl i prisen (1000 kr) og det gjør de ikke på lysaker tror jeg.... Fikk super service på familieklinikken og skal jammen bestille der neste gang om det blir nr 3:)
Thessa og Bebbis Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Det står på hjemme siden til de i sandvika at de selvsagt undersøker om barnet har det bra. Om det har vokst slik det skal osv. Det er de vel pliktet til. :-) Har også bestilt time hos de i sandvika! :-) Gleder meg masse! Når skal du dit scooby?
scoobydo Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2009 Bestilte time 30 januar... Er då 27+4... Når skal du dit? Skal ha med meg mamma om ho får fri til å komme ned hit, ho hadde sååå lyst å være med på en ultralyd kontroll Gleda meg veldig...berre 4 veker til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå