mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Fikk nettopp melding fra de som var her hos oss i går, yngstemann der spyr nå:-(( Håper ikke de la igjen basillene sine her...... Vil ikke være syk, kan ikke være syk. Gode tanker og vibber takk!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 DERE BLIR IKKE SYKE, DET ER BARE EN ILLUSJON AT DET KAN HA KOMMET BASILLER INN I HUSET. DRIKK COLA - MASSE COLA, DET TAR KNEKKEN PÅ DET MESTE!!!!!!!! HER BØTTET VI INNPÅ ALLE SAMMEN DA ROSA VAR PÅ DET VERSTE OG JEG MENER BESTEMT AT DET FUNKER!!! COLA COLA COLA COLA COLA COLA COLA COLA COLA!!!!!!!!!!!
♥Snulder Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Blæhh... så flott.. Men det er HELT SIKKERT en heeeeelt lokal liten infeksjon som begrenser seg til den ene personen!!!
Gummelillan Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 De tok helt sikkert med seg det som var av sykdom og dere forblir friske. Krysser ALT jeg har for det!
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 Dere kan bare ikke bli syk, igjen-NEI! Gode tanker er herved sendt :-))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2009 Foreløpig ingen som viser tegn til sykdom her:-) BANK I BORDET!!
Karomamma Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 BRA!!! Hørtes litt skummelt ut en stund.... Bank i bordet, ja
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. januar 2009 #8 Skrevet 2. januar 2009 Da gikk det nok dere hus forbi skal du se:-))))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. januar 2009 Ja særlig når hele familien som var her nyttårsaften ligger rett ut nå..... Men vi burde vel begynt å kjenne noe til det om vi var smittet??? Omgangsyke smitter jo ganske så kjapt. Velger jeg å tro da:-))
Karomamma Skrevet 2. januar 2009 #10 Skrevet 2. januar 2009 He he, kanskje det er derfra uttrykket "hus forbi" kommer? Da får de som bor i huset ved siden av omgangssyka?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 2. januar 2009 Ha ha ha ha det er nettopp det de gjør.....bor i huset ved siden av, ho ho hoo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå