Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 skal imponere en venn med en god rød vin, men har ikke litt peiling på vin, må helst ikke være så dyr.. Noen som kan anbefale en skikkelig "impressive" vin
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 En spansk vin fra Rioja (tror det skrives slik) er god, vet ikke et spesielt navn, men står Rioja på flasken. Jacobs creek er også god syns jeg Jeg har heller ikke peiling på vin, men dette er rødviner jeg liker når jeg en sjelden gang drikker vin, de er heller ikke dyre, så det finnes nok bedre på markedet som er mye dyrere
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Masi er en vinprodusent, ikke en vin. Men dersom man skal satse på Masi er feks Serego Alhigeri en god vin, Campofiorin 2003 er også å anbefale. Andre viner; Villa Antinori Villa Pucchini
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 Marques De Careras.. 2001.. Kjempedyr og kjempegod.
StrøkenFrøken Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 Pinne-vinen, aner ikke hva den heter, men de vett på polet hvilken d er:)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #7 Skrevet 1. januar 2009 I tillegg til de overnevnte Masiene har den spanske vinprodusenten Torres mye godt å by på, 2001 og 2004 var flotte årganger!
Let's hear it for the boys! Skrevet 1. januar 2009 #9 Skrevet 1. januar 2009 Se på prislappene på hyllene. Jo høyere garvestoffer og fylde, desto bedre vin (spør du meg). Trenger ikke å koste flesk, men du bør ut med 120-150 kr. Forøvrig er Pinot en veldig god drue, i tillegg til Syrah. Spør på polet, de vet hva de snakker om
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #10 Skrevet 1. januar 2009 Cecilia Beretta - Amarone.. Den er god har veldig langt navn.. http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-vmp-Site/no_NO/-/NOK/v_ViewProductDetail-Start;pgid=PDdIpmopVUk000EIiDawO9sM0000O8fHJ8Y6?ProductUUID=aA4KdlENQNUAAAEdrMgLiVV3&CatalogCategoryID=&JumpTo=OfferList forøvrig er alle Amarone vinene gode. Men dyre.. men kan få de ned til ca 200-300kr
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 1. januar 2009 #11 Skrevet 1. januar 2009 Concha y Toro er verdens beste vin til og uten mat. Kan brukes til alt. Den dyrere versonen av Concha y toro: diablo er topp til vilt e.l. Mye kraftigere smak, og hakket mer impressiv. Chilenske viner er ofte gode
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #12 Skrevet 1. januar 2009 Langhe Rosso er veldig god Italiensk vin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå