lillesøster skal bli storesøster Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 overhodet ikke lyst på noe, har småspist hele jul og romjul. Vi har godterskåla stående på bordet på jobben, og den blir jo aldri tom heller. Og skapene her hjemme er også overfyllte. Spiste et stykke suksess terte i ettermiddag, tenkte jeg skulle hente meg noe i skapet nå siden samboern hadde hentet seg en skål, men da jeg lukket opp skapet følte jeg at jeg ikke klarer mer. Har en sjokolade liggende i jakkelomma,yndlings sjokoladen. Kjøpte den for flere dager siden, men det har ikke passet å spise den når jeg har hatt lyst på den. Har det vært mye godterspising hos dere i jula?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Det er jo et takknemlig problem å ikke ha lyst på noe godt, da. Har vært slik selv i hele jula. Godteskåla er fortsatt like full. Jeg er til vanlig en skikkelig godtegris, og spiser gjerne en sjokolade hver dag. Nå i jula har jeg ikke hatt lyst på søtsaker i det hele tatt. Burde strengt tatt vært motsatt....det med at det er ikke det man spiser mellom jul og nyttår osv.... Regner med at søthungeren kommer til uka....når jua er over. Godt nyttår!
Kulå Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Hmmm, kan dessverre ikke si at jeg har det på samme måte, her er det stikk motsatt og til de grader også : ( Håper at jeg kan bli motivert nok til å kutte ut snopespisinga nå ganske snart, men trenger seriøs hjelp til det tror jeg, er sykt avhengig og merker abstinenser om jeg ikke får noe snop innabords : (
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2009 Var ikke lik ens i dag da, i dag har jeg spist masse sjokolade, men er imponerende at jeg har klart å spare på yndlings sjokoladen min i 3 hele dager. I tillegg har jeg spist 1/2 pose M i dag (var 2 timer alene hjemme bare jeg og samboern)og endel twist på jobben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå