NickNoLte Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 som er kjekke for barn 3-5 år... men som ikke er så lang kjøring fra Hirtshals. ja, jeg vet det går kjapt i danmark osv, men jeg kjører evt alene, og jeg gidder ikke kjøre lange baner... i ukjent land, ukjente veier osv :-) hakke gps jeg :-) noen anbefalinger?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Hei! Jeg kan anbefale Danland i Blokhus, vi har vert der 2 år med unger i samme alder. Her er det badeland, lekerom, fin strand, 4 km til Fårup sommerland. Eneste er leilighetene som er litt slitte, men en sitter jo ikke så mye inne på ferie!! Ca 1 time å kjøre fra Hirtsals, her storkoser vi oss, både vi voksne og ungene!!
NickNoLte Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2009 ja, har sett på det. men det .... vet ikke.. ser kanskje ikke så fristende ut... kanskje det er kjekkere enn det ser ut på bildene...???? ser litt sånn blokk-ete ut.... jeg vil jo ikke bo i blokk, men vil gjerne ha en uteplass, fra leiligheten.... og med ulike aktiviteter for barna.....??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå