Gå til innhold

Gravid med spiral?? Anyone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei venninne som mistenker graviditet, men har ikke peiling på hvor langt på vei hun eventuelt er, har gått på spiral i 1 år.

har alle symptomene som hører med, men har ikke bil så hun får ikke dratt på apotek før på mandag...

Noen andre som har blitt gravid med spiral??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vær så snill?? noen?? så jeg kan roe ned venninna mi litt??

Skrevet

Noen idag da??

Skrevet

Hei.dette trøster nok ikke veninna de, men......... Vi var 2 veninner som hadde satt inn kobber spiral. Jeg ble ikke gravid før jeg fjernet spiralen etter 3 år, men veninna mi ble gravid etter 4-5 mnd med spiralen inne. Den eneste trøsten var at alt gikk bra med babyen når de fjernet spiralen og etter 9 mnd ble det født en nydelig jente :-)

Skrevet

Kobberspiral er jo heller ikke så sikker som hormonspiral. Har ikke hørt om noen som har blitt gravid med det.

Skrevet

Det er HORMON spiral venninna mi har... har det noe å si??

Skrevet

Legen min mente det var omtrent like sikkert med hormonspiral som sterilisering.

Men en venninne av en venninne ble gravid med hormonspiral. Eneste jeg har hørt om.

Skrevet

Tror nok venninnen din kan slappe av jeg. Dersom hun har levonova hormonspiral som ikke har falt ut, er hun nærmest en medisinsk sensasjon om hun er gravid. I de tilfeller det skjer har spiralen falt ut eller det har gått mer enn de 5 årene den skal sitte inne(dette ble sagt av gyn.legen min).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...