Gå til innhold

Tullejentebukk.................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det rollespill som er det hotte for tiden! Liten rosa har fått dukke av onkel til jul. Og den er nå oppkalt etter engletanten (helt på eget initiativ, noe som i seg selv ble veldig følelsesladet her i huset...). Denne lille dukken har av alle ting bursdag akkurat i dag, for det har vi blitt fortalt mange ganger.

Det underlige er at etter at denne snakkende, leende, kosende, sovende og spisende lille dukken kom i hus, så er nå lille rosa det naturlige mammaemnet, og vi andre er da fordelt på ulike roller. Sambo er stort sett storesøster og jeg blir kun kalt ved mitt riktige navn, uten mamma foran.

Det er helt underlig å se lille jenta vår med all den omsorgen hun utviser. Hun er så varsom og synger for babyen sin. Hun forteller eventyr og vugger henne i søvn. Vi andre må selvfølgelig være stille når hun skal sove og hun sover ganske lenge av gangen også:-)

Om vi stiller noe som helst spørsmål ved dette så smeller det fra frøken rosa; Tullejentebukk!!!!

Hihihi, vi ler og vi ler:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig med en tantebabydukke :)

Og storesøsteren er sikkert stolt, tenker jeg! Fint når de små viser omsorg og passer på. Her er gjengangeren "Så så, lille snuppa. Det går bra..." Tror det er tre forskjellige bamser og dukker som heter lille snuppa akkurat nå. Hi hi :)

Ingen vits i å si noe, nei! Det er det bare tullejentebukker som gjør altså!

Skrevet

Fine disse små! Med all omsorgen sin!

Vi var på kino i dag med de to minste... midt i filmen så annonserte Tutta høyt at "Pappa har vondt i beinet han stakkar!!.... og så ble det helt stille igjen.....hehehe..

Skrevet

Hehehe, ja storesøster er liksom typisk feminin da..........og jeg er degradert til navnet mitt........tullejentebukk.................

Nå smalt det akkurat borte fra sengen; Navnet mitt...........jeg ejske dæi, og gjad i dæi!!

Skrevet

Fniiiis................stakkars pappa!!

Skrevet

Så skjønn! Tullejentebukk :-D

Her har lillemor også fått dukke til jul. Hun også bærer rundt og styrer, triller,og mater. Skjønn når hun skal skifte bleie og kommer med kommentarer som "så, opp med rumpa!", "opp med bena"......hihi.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...