to jenter og ett gull i magen Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 prøvde begge nå. strimmel dypt jeg først i 40 sekunder og leste av etter 5-6 min. strekene like i fargen. staven samme med 40 sekunder og 5-6 min var en strek i hvert vindu men var litt svakere/utydelig i det store. er den negativ da?
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Hvis du har 2 streker, så er den vel positiv?
mossik en av hver pluss en til Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Hei, jeg brukte billigtester stav eggløsningstest og den var grei å bruke. hadde to strimmel g tester som jeg ikke likte. tok strimmel 1 dsgen etter ikm, og den var negativ. kjøpte så clearblur digital og den sa gravid, testet dagen etter med strimmel igjen og den ga et heller tvetydig svar. Kjøpte i dag en clearblue vanlig og den ble positiv med en gang. Så hadde kanskje kjøpt en vanlig test jeg, men tror du kan regne med at det muligens sitter en spire der ja.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2009 er ikke gravid men prøver og finne ut om jeg har el:)tok en i dag og. strekene er like sterke i fargen så da kan det vel hende el nærmer seg. hadde sex i går for var like sterke da og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå