Gå til innhold

UnePune

Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ikke meningen å være frekk på bloggen din altså. ;) hihi

Takk for reklamen!

Trenger blogspot hjelp av deg. Sånn gjestebok som du har og sånn besøkscounter har vært inne på sidene du har fått de fra og skjønner at det er gratis stuff, men er du fornøyd med de? Eller får du masse drit på mail og sånn i etterkant? Jeg er så skeptisk til alle sånne ting, men skulle gjerne hatt begge greiene på bloggen min. ;) Og hvordan kan man lage sitt eget wallpaper? Håper du har noen minutter til å svare. På forhånd takk.

(PrinsesseMari)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytte

Skrevet

prøver en liten dytt i kveld også. ;)

Skrevet

Takk for gratis reklamen.. Ja det var jo også en måte å si det på... ;)

Skrevet

Utrolig fint veggbilde, forresten! Kjempeflott malt! :-):-)

Skrevet

Jeg bruker jo bloggen hennes som inspirasjonsblogg, og regner med at jeg ikke er alene om det, så at hun viser til min blogg er jo kjempe bra for meg! ;)

Takk for kompliment. Er veldig fornøyd med det selv. Første gang jeg har prøvd meg på noe sånt, men antagelig ikke siste. ;)

Skrevet

Måtte snoke litt på bloggene deres, må si jeg er imponert. Hadde aldri hatt fantasi til noe liknende. Må være artig å være så kreativ :-)

Skrevet

Takker! Føler meg ikke så kreativ i grunnen, men jeg har enorm skapertrang noen ganger, bare at tiden ikke strekker til (evt. jeg tar meg ikke tid til det).

Skrevet

nå så jeg at du var her igjen. ;)

Skrevet

Er her bare såvidt...skal se om jeg får snekra sammen en pm til deg senere i dag, eller på bloggen! Minn meg på det hvis jeg glømmer det(ekstrem ammetåke for tida) - akkurat nå ere sirkus med 4 kids som springer rundt i stua her =P + en liten som er sinna fordi han ikke får pupp, stakars...

Skrevet

Ang. gratisreklame så skulle det jo bare mangle at jeg fortalte hvor jeg fant inspirasjonen fra - hadde jo ikke kommet på det selv =P Så jeg som skal si takk =)

Skrevet

Den er grei! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...