Sessa ruger igjen... Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Var ikke meningen å være frekk på bloggen din altså. hihi Takk for reklamen! Trenger blogspot hjelp av deg. Sånn gjestebok som du har og sånn besøkscounter har vært inne på sidene du har fått de fra og skjønner at det er gratis stuff, men er du fornøyd med de? Eller får du masse drit på mail og sånn i etterkant? Jeg er så skeptisk til alle sånne ting, men skulle gjerne hatt begge greiene på bloggen min. Og hvordan kan man lage sitt eget wallpaper? Håper du har noen minutter til å svare. På forhånd takk. (PrinsesseMari)
Sessa ruger igjen... Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2009 prøver en liten dytt i kveld også.
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Takk for gratis reklamen.. Ja det var jo også en måte å si det på...
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Utrolig fint veggbilde, forresten! Kjempeflott malt! :-):-)
Sessa ruger igjen... Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2009 Jeg bruker jo bloggen hennes som inspirasjonsblogg, og regner med at jeg ikke er alene om det, så at hun viser til min blogg er jo kjempe bra for meg! Takk for kompliment. Er veldig fornøyd med det selv. Første gang jeg har prøvd meg på noe sånt, men antagelig ikke siste.
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 Måtte snoke litt på bloggene deres, må si jeg er imponert. Hadde aldri hatt fantasi til noe liknende. Må være artig å være så kreativ :-)
Sessa ruger igjen... Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. januar 2009 Takker! Føler meg ikke så kreativ i grunnen, men jeg har enorm skapertrang noen ganger, bare at tiden ikke strekker til (evt. jeg tar meg ikke tid til det).
Sessa ruger igjen... Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. januar 2009 nå så jeg at du var her igjen.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 3. januar 2009 #10 Skrevet 3. januar 2009 Er her bare såvidt...skal se om jeg får snekra sammen en pm til deg senere i dag, eller på bloggen! Minn meg på det hvis jeg glømmer det(ekstrem ammetåke for tida) - akkurat nå ere sirkus med 4 kids som springer rundt i stua her =P + en liten som er sinna fordi han ikke får pupp, stakars...
UnePune äntligen hemma! Skrevet 3. januar 2009 #11 Skrevet 3. januar 2009 Ang. gratisreklame så skulle det jo bare mangle at jeg fortalte hvor jeg fant inspirasjonen fra - hadde jo ikke kommet på det selv =P Så jeg som skal si takk =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå