mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Han har vært hos en kompis i ettermiddag og der så de på filmen om ET. Den har 7års grense, men når jeg tenker tilbake så var den kanskje litt skummel???? I hvertfall der han blir hentet i den bilen med alle disse menneskene i "romdrakter".. Der hvor han holder på å dø?? Jeg har jo ikke sett filmen siden 80-tallet:-) Men vår forsiktige Storebror ble altså så skremt at han skalv når han kom hjem. Og legging var ikke bare legging i dag...... Men nå sover han i sengen vår, og for første gang siden han var baby måtte jeg være der til han sovnet.......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Stakkars da!!! Ikke greit å være skremt og i tillegg skal finne roen i sengen. Husker godt hvor påvirket jeg ble av skumle ting på tv da jeg var liten pike og da var det ekstra godt med store søsken som kunne beskytte meg:-) Delte jo rom med broren min i 8 år og det føltes trygt. Samt at søster ofte satt sammen med meg på fanget da det var skummel barnetv:-) Viktig at de føler seg trygge, så sikkert lurt å sitte hos ham til han sovnet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå