Jente89 ♥ Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 jeg har nettopp brukt noen min på å oppdatere og pimpe min egen blogg, åsså tenkte jeg at jeg måtte inn her å høre om det var noen andre her som ville vise meg sin ? min er : sommer-rosa.blogspot.com HVA ER DIN?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Har ikke oppdatert min på en stund jeg da, men adr er: http://www.vaalerenga12ogdaniel.blogspot.com/
frk Nilsen Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Her er min :-) http://lille-vakre-anna.blogspot.com
*enfalmawen* Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Min blogg: www.linnbf.blogspot.com Jeg har nesten ikke skrevet noe i jula siden jeg har vært syk i noen uker nå, men kommer nok tilbake når jeg er bedre. Søt jente du har forresten!
Jente89 ♥ Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2009 Takk for det lokeOGadrian .. ja vet hvordan det er å ligge syk.. fikk omgangsyken og vondt i kroppen rett før jul. så det ble en forferdelig jul for oss.. hehe neida vi greide oss greit egentlig. men jeg som ikke har vært dårlig på 3år takla det ikke så bra. menmen.. dette kan bli en fin start på det nye året
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 Har ikke blogg, men for en vakker familie dere er, Katrine89*INA080907<3
Jente89 ♥ Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. januar 2009 åhh tusen takk Kapabel. Du må lage deg blogg du også da :D Det er kjempelett
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #8 Skrevet 1. januar 2009 Forresten herlige julebilder av vakre vakre jenta deres :-) Har hatt, men synes det er kjedelig å måtte oppdatere så ofte :-)
Jente89 ♥ Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 1. januar 2009 Det er jo det som er gøy da skrive hva du har gjort å lese hva andre gjør jeg elsker å leste blogger.. har en laaaang blogliste.. hehe
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 1. januar 2009 #10 Skrevet 1. januar 2009 Nydelig familie Må også bare si til deg at jeg fikk Daniel da jeg var 18år. Jeg var tynn, brukte 36 i klær (de var litt for store, men 34 var for lite igjen. ;o) ) og var veldig fornøyd med kroppen min. Ble gravid, fikk strekkmerker, hengemage/bollemage, lårene er jævlige pga strekkmerkene. Puppene er fulle av strekkmerker - men de duger, hehe Fornøyd er jeg ikke og BMI skulle kanskje vært jekket ned et hakk. Men, helvete heller sier jeg bare - så lenge Daniel er frisk, samboeren elsker meg og jeg faktisk kan løpe etter Daniel uten å miste pusten etter tre meter er jeg fornøyd! ;o) Du var også nydelig! Absolutt ingenting å skamme seg over. Er det ikke deilig å kle i seg i kjoler? Jeg turte ikke det forrige jul - men denne jula bestemte jeg meg for at jeg ikke skulle la kroppen få bestemme!! Kledde meg i en trang kjole - forsåvidt - men når man får kjøpt ting som strammer opp de mest "utsatte" områdene går det. Da er det flott å komme på besøk hos svigers og de sier at jeg er flott Synes det er fint at markedet er litt inne på oss som sliter etter sv.skap og fødsel - at vi kan få noen "hjelpemidler" som gjør at vi føler oss litt mer vel! Litt rart å ikke kunne gå i butikken og kjøpe str 36 mer, og være oppe i 38/40. Menmen.. hehe Masse lykke til videre!
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #11 Skrevet 1. januar 2009 www.inachristine.blogspot.com - ikke helt oppdatert, men, det kommer en gang..
Jente89 ♥ Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 1. januar 2009 Vålerenga12_&_Daniel ser ut som vi har slitt med det samme snuppa.. hehe har gått opp tilsammen 40kg jeg etter at jeg fikk Ina Emilie. å jeg fikk faktisk beskjed fra legen min om å komme tilbake snart fordi BMIèn min ikke er helt bra :s så JA jeg sliter sjøl, å har vært på tanken til å tatt fettsuging å alt som er for jeg er ikke i stand til å trene hehe eller jeg har jo prøvd, å nå går jeg mye, men alikavell så er det ingenting som vil forsvinne fra kroppen min .. :s så ja jeg kjenner til den der om å ikke føle seg bra å det å ikke kunne gå i en vanlig butikk å kjøpe seg bukser. Har ikke gått med dongeri siden jeg var 17 (snart3år) uff nei nå skal jeg slutte å klage. har bestemt meg for at 09 skal være et Babe år HAHAHA
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 1. januar 2009 #14 Skrevet 1. januar 2009 Jeg gikk opp 30kg i graviditeten. Og har mistet 5kg av de. Heldigvis har de ikke satt seg på de mest utsatte områdene - så strømpebukser med hold in effekt og lign funker "greit". Har ikke gått med dongeri jeg heller siden jeg var 17. Men, det er da til hva man gjør det til selv. Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal gjemme meg bak lange tunikaer og joggebukser. (Det er noe med å faktisk gjennomføre dette da, men.. hehe ) Jeg skal bestille ketolyse-kuren når jeg får råd. Håper det funker på meg, samtidig med mosjon og trening. En gang må jeg vel bli kvitt iallefall halvparten!! *krysser fingra for oss* Babe - året 09 )
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 1. januar 2009 #15 Skrevet 1. januar 2009 www.mittlillehjerte.blogspot.com =)
Jente89 ♥ Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #16 Skrevet 1. januar 2009 Mange fine blogger dere har jenter
thea07 Skrevet 1. januar 2009 #17 Skrevet 1. januar 2009 Hei Katrine:) Jeg begynte faktisk å lese bloggen din her om dagen hehe. Men må si jeg ble riiiimelig sjokkert av det innlegget "ting du ikke visste om meg" Hjelp du er tøff som tørr å si det der ut på bloggen. Kjenner meg igjen noen steder der men ville aldri turt å si det høyt;) Og det med faren og morra di, hjelp!! var du tilstede da det skjedde????
Jente89 ♥ Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #18 Skrevet 1. januar 2009 thea07.. Så flott at du leser bloggen min. Ang #det du ikke viste om meg". Det skjemmes jeg litt over å ha skrevet, for hvem som helst kan jo dømme meg for noe jeg ikke er. å er maaaange stygge komentarer som kommer på bloggen min. som at den nyttårskjolen min hadde en flodhest kledd bedre hehe men syns det bare er litt morsomt jeg, for det viser jo bare at noen er intrs i å følge med bloggen min det med mamma og pappa, så var jeg der da det skjedde ja. jeg husker selvfølgelig ikke noen ting av det som skjedde. men mamma har fortalt meg det, å det var ikke uten grunn at jeg vokste opp hos besteforeldrene mine.
thea07 Skrevet 1. januar 2009 #19 Skrevet 1. januar 2009 Sånt må man bare driite lang mars i=) Og det gjør jo du virker det som og det er braa! Misunner deg og silje det fine vennskapet dere har, leste dere hadde møttes her hehe, føler at jeg har så få venner jeg nå som jeg er gravid igjen og ikke kan feste:( Har ei på snart 2 fra før av. Tenker dere på fler da?? klem. Jeg skal sende deg pm med hjemmesia mi;)
thea07 Skrevet 1. januar 2009 #20 Skrevet 1. januar 2009 Og jeg må bare si ketolysekuren som daniel_vålerenga eller hva du het snakker om, DEN VIRKER!!!!!! Det er virkelig kuren for oss som ikke klarer sultekurer/salatkurer!! Der kan man spise masse kjøtt, sauser, salat osv osv bare holde seg unna karbs!! Gikk selv ned 8 kilo på den, men så fant jeg jo ut at jeg er preggo igjen og måtte slutte:P Men den anbefales vaaaarmt for de som er GLAD I MAT!!!! Blir virkelig mett på den kuren, helt fantastisk kur!
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #21 Skrevet 1. januar 2009 Ble ekstremt nysgjerrig nå, men finner ikke innlegget thea07 sikter til.. =/
Jente89 ♥ Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #23 Skrevet 1. januar 2009 Ja vi ble kjent her inne. å jeg er kjempeglad for at jeg ble kjent med henne. Hadde nesten INGEN venner jeg, å Silje eller Silhah som hun heter her har virkelig vært en stooor støtte og en kjempeveninne for meg. Hun er min aller aller beste venn så må si at dib damer ikke er så ille hehe Kjenner til den at når man blir gravid så svikter alle som du en gang trodde var dine ordentlige venner. å det kjennes det vet jeg. Ikke noe gøy! Jeg er glad jeg kan tenkte at jeg selv gjør det jeg kan for å støtte om ikke andre gjør det så skal ikke jeg være lik som dem ..!! jaaaa.. send meg link.. så kan jeg snoke litt .. hehe
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #24 Skrevet 1. januar 2009 bla og bla og bla og bla, så komemr det.. er da jeg skjønenr jeg er gammel, kejdelig og kjip:-) en del ting her synes jeg dessverre ikke hører hjemme på en hjememside linket opp med etr barn i hovedfokus... men meg om det; bortsett fra denne lilkle surmaga kommentaren, er dere en fin familie, katrine:-) og jeg likjte kjolen din, jeg:-)
Jente89 ♥ Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #25 Skrevet 1. januar 2009 Kapabel http://sommer-rosa.blogspot.com/2008/07/dette-viste-du-ikke-om-meg.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå