Ein T Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 sluttet på pillen for en uke siden. prøver å bli gravid nå. skal ha EL rundt denne tiden, 2-6 januar. men så kom mensen i dag... What??? noen som har et svar å gi meg??
trallatausa Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Men pillen virker jo ofte en stund etter at du har sluttet med den.. Den ødlegger jo litt slik sett... Du får vente til neste el da?=) 14 dager til det ca, er da ikke så lenge.. Lykke til..=)
Huldretussa Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Hei! Når eg slutta på pilla kom også mensen nokre dager etterpå. Kanskje ikkje fullt ei veke etter, men 3-4 dager. Vil tru det er ganske naturlig?
LINDA*** Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 hormon-drit som skal ut av kroppen etter X antall år...... Regn med noen rare uker fremover:/ Jeg fikk ikke tilbake mensen før etter 8 uker (etter p-pillebruk i 10 år)! Det er like dritt
*LillaMeg* Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 Kroppen er jo litt i ulage etter ppille bruk.. men da har du hvertfall fått mensen..
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 Heisann! Når du slutter på pillen så får du en blødning etterpå. Denne er falsk, før du neste gang får ordentlig mensen. Det vil altså si at du har fått pillemensen nå, og det er normalt Jeg sluttet 23. nov. Fikk blødning 26. nov. Trodde jeg var i min første pp da, men fikk ordentlig mensen 18. des. Skjønner? ble kanskje litt vanskelig:)
Ein T Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. januar 2009 Tusen takk for mange svar. Å nå skjønner jeg. kan bli noen laaange uker dette... men men... den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves så jeg kan kansje få EL om ca 14 dager da?? håpe d.
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #8 Skrevet 2. januar 2009 Jepp, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves Hvis syklusen stabiliserer seg så kan du vel vente EL om ca. 14 dager ja, men det er jo så individuelt. Jeg har ikke peiling på syklusen min, men TR har nå kommet til vanlig tid, så jeg regner ut fra 28 dager til noe annet er bevist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå