~Tjorven,overtid~ Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Har/hadde dere mye utflod like etter IKM? Jeg skal teste i morgen,er 3-4 dager over IKM...og har mye tynt flytende utflod...kan dette være et positivt tegn tro?
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Hei tjorven !! Så du er over tiden ja :)Har tenkt på deg...,blir spennende imårra da! Jeg hadde mye utflod i tiden før ikm så synes absolutt det ser lovende ut for deg Har du andre symptomer i tillegg?
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 hei;-) jeg hadde også masse tyntflytende utflod rundt ikm...krysser fingrene for at du er gravid;-)
~Tjorven,overtid~ Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2009 Hei dipsy Ja,nå er jeg over tiden:) Veldig spennende!! Jeg er liksom sååå sikker på att jeg er gravid nå..så blir nok kjempe skuffa om testen blir negativ i morgen... Forrige lørdag(10-11dpo) hadde jeg litt blod på papiret,samme skjedde på søndag..så har ett lite håp om att det kunne være "festeblødning".. Nå har jeg veldig ømme pupper,og litt øm i mage og rygg...og masse utflod.. Men mensmurringene jeg hadde sist uke er borte vekk...
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 Hei Helt i begynnelsen av graviditeten, er det vanlig at utfloden er tykk (nesten litt klumpete) og melkeaktig.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 da høres det veldig positivt ut, spør du meg;-) lykke til med testing;-)
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #7 Skrevet 1. januar 2009 Hei igjen.. Har en god følelse,så du er nok en av gjengen imårra:):) Masse lykke til!!
~Tjorven,overtid~ Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. januar 2009 Tusen takk:) Håper jeg kommer hit i morgen ja!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå