Beibilover Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 hører til på 1. trim. Men kanskje dere har erfaring dere vil dele?? jeg er 4 + 3 idag og har blødd litt i 2 dager nå.. har ikke vondt som jeg pleier å ha, og det blir kun blod på papiret når jeg går på do. Er dette bare de de kaller for en menslignende blødning eller kan noe være galt?? tok test både mandag og i går som var positive.. føler meg fortsatt gravid ettersom jeg er slapp og kvalm. håper noen kan hjelpe, så jeg kan få roet meg ned??!!
Stine? Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Heisann bebilover:) Hadde det også slik i uke 5 ca:) Hadde en dag med friskt blod kun på papiret og flere dager med spotting... Tok en test noen uker seinere for det tar som regel noen uker før hcg er ute av kroppen om det har skjedd en ufrivillig abort, men testene ble positive, og fikk se det lille hjertet banke som bare det på tidlig ul... Så lenge du ikke har blødd masse eller hatt skikkelig vondt går det nok som regel bra:) Skal krysse fingrene for deg, Lykke til Stor klem fra ei som nå er i uke 14
mars09+aug11? Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 hei. jeg hadde blødninger i uke 6 og uke 8. første gangen fikk jeg beskjed om at det ikke var noe galt så lenge jeg ikke hadde vondt og det ikke kom masse, klompete blod. men han sa det var et tegn på at kroppen trengte hvile, så jeg ble sykemeld ut uka. neste gang sendte legen meg på ahus for gyn ul. alt så bra ut, hjertet slo:) fikk beskjed om å ta det litt rolig bare. da jg var på ul i uke 19 fikk jeg beskjed om at morkaka lå litt langt nede, og at det kunne hende det var derfor jeg hadde blødd. så det er sikkert bra, men ta det litt rolig, og hvis du er veldig bekymra så ring legen din:) lykke til
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 jeg hadde også blødning, men var vel i uke 7 eller 8 tror jeg..og det var gammelt blod da.men varte i et par dager.--..fikk henvistning til ul og det var veldig bra med babyen, så det går sikkert bra men hvist det fossblør og gjør vondt bør du kansje ringe legevakta?
yeahlena Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Hei beibilover! jeg hadde også en god del blødninger fra uke 8-12. ble da sykemeldt å fikk beskjed at jeg måtte ikke anstrenge meg eller noe.. så dagen etter 1.blødning i uke 8 så krevde jeg UL, å da så vi det lille hjerte slå.. så selv om man blør så betyr det ikke alltid en SA.. var svært engstelig når det pågikk, men er nå i uke 21.. da de tok en gyn undersøkelse på meg da så var bare blod så lå på yttersiden, den kom ikke innen i fra.. Ønsker deg lykke til.. håper det går bra med deg:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå