Beibilover Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 jeg er 4+3 idag og har blødd i 2 dager nå, ikke noe mye bare når jeg går på do og tørker meg. jeg har ikke vondt, som jeg pleier å ha når jeg har mensen.. kan dette være det de kaller en menslignende blødning?? noen som har hatt det likt? Tok test på mandag og i går og begge var positive.. Håper noen kan hjelpe meg?? Er litt urolig for at det er noe gale?
Beibilover Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 1. januar 2009 obs. denne skulle ikke være her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå