Hb31 Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Noen så hvet... Husker ikke fra forige svangerskap...:/
Torshov!! Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Pappaen kjente spark i natt for første gang. Veldig gøy for han. Jeg har selv kjent det "på utsiden" et par uker bare veldig svakt altså men likevel... jeg er i uke 19 nå )
SokkeLaila Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Vi kunne kjenne spark fra utsiden av magen i uke 17 sist.
januarsurprise Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Her kunne pappa´n kjenne spark fra uke 17 denne gangen. Veldig svakt de første gangene. Nå er jeg 25 uker og lurer på om denne ungen har temkt å sparke meg i småbiter før den kommer ut... Sparker ganske kraftig, tenker med litt bekymring på hvordan det blir når den veier en kilo mer... Gikk bra med forrige da..
Heidimoren Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 Han kjente sparkene da jeg var omtrent 22 uker. Tror det viktigste er å ta seg tid til å kjenne etter. Jeg kjente sparkene på utsiden i flere uker før han, men far jobbet mye kveld og natt i denne perioden. Men vi la oss i senga sammen, litt tidlig denne kvelden. Lillegutt i magen sparker med en gang jeg legger meg på kvelden. Så da kjente far det med en gang! =)
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 min kjennte det når jeg først kjennte det så jeg kjennte ingen sparking ellernoe før ei julenatt nå.uke 17..og da kjennte han og det uttapå tilogmed hikker gjør den
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 pappaen har kjent spark her siden uke 17 eller noe, men jeg har morkake som ligger bak, så det er veldig lett å kjenne henne inni der hun har blitt litt roligere de siste ukene, så kjenner henne mest dypt inni bekkenet nå og ikke så mye på utsiden lenger. var det samme med snuppa jeg har fra før
2009baby!!!! Skrevet 2. januar 2009 #8 Skrevet 2. januar 2009 Tror pappaen her kjente spark første gang da jeg var cirka 20 uker (selv kjente jeg svakt fra jeg var 15 uker men ikke så ofte), nå er jeg snart 23 uker og han kan kjenne det hele tiden når det er livat i magen Nå kan vi til og se det utenpå magen iblant, det er moro! Enkelte spark er veldig kraftige og kjennes/synes veldig godt allerede, så det er nok en aktiv krabat i magen.
to_tette? Skrevet 3. januar 2009 #9 Skrevet 3. januar 2009 pappaen var heldig og kjente et av de kraftigste sparkene for omtrent en uke siden, 21 uker. man må ha litt flaks, og være på plass akkurat når de kommer hadde det vært av de svakere dultene, så hadde nok ikke han kjent det. jeg kunne selv kjenne fra utsiden med hånden da jeg var 17 uker på vei, men jeg vet jo akkurat hvor og når jeg skal kjenne tror mange pappaer venter seg kraftspark, og klarer ikke å kjenne de små bevegelsene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå